مدیرکل حفظ آثار سمنان با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با فرمانده ی انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ - 08March 2016

مدیرکل حفظ آثار سمنان با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند

به گزارش دفاع پرس از سمنان مدیرکل حفظ آثارونشرارزش های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با فرمانده ی انتظامی استان، نیروی انتظامی را مجموعه ای کار آمد و توانمند  با ماموریت های سنگین امنیتی و اجتماعی توصیف نمود و تاکید کرد در دوران دفاع مقدس این نیرو که شامل همکاران شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی بودند، علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی خود مشتاقانه و داوطلبانه در صحنه های نبرد و مبارزه با دشمن نیز در کنار سایر نیروهای مسلح، حضور موثری داشتند.

سلامی افزود : ضرورت دارد تا آثار سازمانی و شخصی رزمندگان نیروی انتظامی نیز جمع آوری و در مرکز اسناد دفاع مقدس استان ثبت و درقالب های ادبی هنری منتشر شود .

سرهنگ پاسدار سلامی همچنین با اشاره به بدنه ی جوان نیروی انتظامی ، خواستار انتقال فرهنگ و معارف ارزشمند دفاع مقدس به ان نیروها شد .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های  دفاع مقدس در بخش پایانی سخنان خود تلاش های موثر فرهنگی در جامعه را عامل خنثی سازی توطئه ها دشمنان در جبهه فرهنگی و جنگ نرم عنوان نمود و خواستار تعامل نزدیک دو مجموعه در این زمینه شد .

در این جلسه که برخی از معاونین و مدیران دو مجموعه نیز حضور داشتند سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به وجود 108 شهید ، 155 جانباز ، 9 آزاده و بیش از 400 رزمنده دوران دفاع مقدس درنیروی  انتظامی استان سمنان ، گسترش فرهنگ دفاع مقدس را سبب امنیت پایدار در جامعه دانست و بر گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدسی تاکید کرد .

در این دیدار تعاملات مورد نظر مورد بررسی  و توافق قرار گرفت .

نظر شما
پربیننده ها