ما آماده‌ایم-53/ معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا به دفاع پرس خبر داد:

اجرای مانور هوایی ارتفاع پست در پایگاه شهید وحدتی دزفول/ افتتاح نمایشگاه بزرگ هوایی

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا به تشریح برنامه های پایگاه چهارم شکاری هوایی شهید وحدتی دزفول پرداخت.
کد خبر: ۷۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 09March 2016

اجرای مانور هوایی ارتفاع پست در پایگاه شهید وحدتی دزفول/ افتتاح نمایشگاه بزرگ هوایی

حجت الاسلام سید محمد سیدان معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اعزامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، به تشریح برنامههای پایگاه چهارم شکاری هوایی شهید وحدتی دزفول ویژه راهیان نور پرداخت.

وی با بیان اینکه پایگاه چهارم شکاری شهید وحدتی دزفول به واسطه مسافت اندکی که تا مراکز استراتژیک دشمن بعثی داشت همواره یکی از مهمترین پایگاههای هوایی کشور در دوران دفاع مقدس محسوب میشد گفت: این پایگاه نقش ارزنده ای را در دوران دفاع مقدس ایفا کرده و خلبانان بزرگی را تقدیم انقلاب نموده است، از اینرو طبق سنوات قبل در ایام مصادف با آغاز اردوهای راهیان نور پذیرای زائران است.

حجتالاسلام سیدان با اشاره به اینکه در تاریخ 27 اسفند افتتاح نمایشگاه بزرگ هوایی را در این پایگاه خواهیم داشت؛ افزود: این نمایشگاه در ابعاد فنی، فرهنگی، تبلیغاتی و تسلیحاتی برگزار میشود و بخشی از دستاوردهای نهاجا را در حوزه کتاب و فناوری به نمایش میگذارد.

وی همچنین از برگزاری مانور هوایی خلبانان نهاجا برای زائران راهیان نور خبر داد و افزود: این نمایش هوایی که بیانگر تبحر خلبانان تیزپرواز ارتش جمهوری اسلامی است با استفاده از جنگنده بمب افکن های اف 5 در ارتفاع پست انجام میگیرد. همچنین جنگندههای f14 از پایگاه شکاری اصفهان و جنگندههای بمب افکن f4 از پایگاه هوایی همدان در این نمایش رزمی شرکت دارند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا افزود: این معاونت در نظر دارد خانوادههای شهدای نیروی هوایی را در قالب یک کاروان زیارتی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام نماید.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار