ما آماده‌ایم-54/

خادمی مدافعان حرم در یادمان‌های راهیان نور

تعدادی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که از نیروهای عملیاتی یگان‌های مختلف سپاه هستند در ایام راهیان نور خادم زائرین در یادمان‌های هشت سال دوران دفاع مقدس خواهند بود.
کد خبر: ۷۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ - 09March 2016

خادمی مدافعان حرم در یادمان‌های راهیان نور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امسال راهیان نور حال و هوای دیگری دارد و علاوه بر یاد شهدای مدافع حرم در یادمانهای راهیان نور، تعدادی از خادمان راهیان نور که از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و از همرزمان شهدای مدافع حرم هستند در یادمانها در حال خدمترسانی به زائرین هستند.

همچنین سرتاسر یادمانهای راهیان نور و مسیرهای منتهی به این یادمانها به یاد و نام شهدای مدافع حرمی که در عراق و سوریه به شهادت رسیدند، مزین شده است. ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان بنرهای بزرگی از تصاویر شهدای مدافع حرم در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان و یادمانها نصب کرده است.

همچنین تعدادی از شهدای مدافع حرم از خادمین و مسئولان راهیان نور بودند که علمدار آن سردار شهید "رضا فرزانه" است. وی مسئول قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور بود که چندی پیش در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در دست تکفیریهای وهابی ماند. از دیگر شهدای مدافع حرم راهیان نوری "حجت اسدی" است که وی سال قبل خادم الشهدا در معراج الشهدای اهواز بود.

سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در نشست خبری راهیان نور 95 که چندی پیش برگزار شد نیز اظهار داشت: اطلاع پیدا کردیم برخی از شهدای مدافعان حرم از خادمین بودند که بنا داریم مراسم یادبودی را در مناطق عملیاتی خوزستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار