مسئول سازمان زنان دفاع مقدس یزد خبر داد؛

سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در یزد برگزار می‌شود

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار یزد از برگزاری سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در فروردین 95 خبر داد
کد خبر: ۷۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ - 09March 2016

سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در یزد برگزار می‌شود

کبری رضوانی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس دریزد، با اعلام برگزاری سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت اظهار کرد: این جشنواره به منظور تجلیل از زنان ایثارگر استان، همزمان با استان های دیگر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در استان یزد، همزمان با هفته زن و ایام میلاد حضرت زهرا(س)، روز 18 فروردین در سالن  شهید عباسپور برق منطقه ای برگزار می شود، افزود: تجلیل از خانواده ایثارگرن و شهدا از بخش های این جشنواره خواهد بود.

معاون نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثاریزد خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدای زن، حضور زنان استان در برنامه های استانی جشن میلاد حضرت زهرا(س)، انتشار ویژه نامه زنان ، سایر برنامه های سومین  جشنواره اسوه های صبر و مقاومت  دریزد را تشکیل خواهد داد.

رضوانی درپایان گفت: برنامه های جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی از ادارات استان یزد برگزار می گردد و تاکنون 2 جلسه هماهنگی این جشنواره با حضور نمایندگان زن دستگاه ها و اعضای شورای راهبردی در محل فرمانداری یزد برگزار شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار