سرهنگ شهرام مهدوی خبر داد

400 دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

رییس بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 400 دانش آموز دختر پایه دوم دبیرستان شهرستان بویراحمد عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
کد خبر: ۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵ - 04December 2013

400 دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "شهرام مهدوی" رییس بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 400 دانش آموز دختر این استان در قالب اردوی سه روزه از مناطق عملیاتی خرمشهر، آبادان، شلمچه، دهلاویه، هویزه، سوسنگرد، طلاییه، فکه و اروند دیدن می کنند.

مهدوی افزود: برای غنی سازی این سفر معنوی برنامه های مختلفی همچون بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از سوی راویان، پخش فیلم دوران جنگ تحمیلی، برپایی نماز جماعت و برگزاری مسابقات فرهنگی اجرا می شود.

رییس بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دانش آموزان اعزامی در رزمایش رزمی و فرهنگی که در اهواز برگزار می شود نیز شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور چشمگیر است و امکانات موجود سپاه فتح استان جوابگو نیست که باید تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مهدوی مهم ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز دانست و افزود: مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان، حفظ آرمان های شهدا و ارتقای بصیرت و آگاهی برای مقابله با فتنه های دشمنان از مهم ترین کارکردهای راهیان نور است.

مهدوی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 300 دانش آموز بسیجی خواهر و چهار هزار و 400 دانش آموز بسیجی پسر در کهگیلویه و بویراحمد در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار