دریادار سیاری خبر داد

پهلوگرفتن ناوگروه 28 نداجا در بمبئی هندوستان

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پهلوگیری ناو گروه 28 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن البرز و ناو بندرعباس و زیردریایی جمهوری اسلامی یونس به همراه یک فروند بالگرد در بمبئی هندوستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹ - 04December 2013

پهلوگرفتن ناوگروه 28 نداجا در بمبئی هندوستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار "حبیبالله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه پشیبانی عملیاتی ما در سیرجان مستقر و ناوگان جنوب ما در این منطقه است، ناو پشتیبانی خود را به نام این شهر یعنی سیرجان به آب انداختیم که با قدرت آماده ماموریتهای محوله شده است.

وی از اعزام ناو گروه 28 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن البرز و ناو بندرعباس و زیردریایی جمهوری اسلامی یونس به همراه یک فروند بالگرد به بمبئی هندوستان از فردا 14 آذر ماه جاری خبر داد و افزود: این گروه در بمبئی هندوستان پهلو میگیرد تا ضمن ارتباط دیپلماسی بین کشورها در امنیت منافع ایران نیز نظارت داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از انجام شش ماموریت امنیتی در آبان ماه در آبهای بینالمللی و خلیج عدن و درگیری با دزدان دریایی هم سخن گفت و بیان داشت: تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی در دریاها با اقتدار کامل و موفقیت تمام انجام میشود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری ناو لجستیک جمهوری اسلامی سیرجان به نیروی دریایی الحاق شد و چند فروند چرخبال نیز بازسازی و نوسازی و به خطوط دریایی ملحق شدند و دو ناو موشکانداز نیزه و تبرزین در بوشهر به ناوگان دریایی پیوستند و ما به دنبال امکانات و تجهیزات بیشتر در همه ماموریتها هستیم.

سیاری ماموریت نیروی دریایی را علاوه بر ماموریتهای دریایی با اقتدار تمام یاریرسان طرحهای عمرانی و درمانی در سواحل و بنادر ذکر کرد و گفت: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر کجا استقرار نیروی دریایی است، بحث بهداشت و درمان هم تامین میشود.

وی ابراز داشت: اکنون در همه بنادر جنوبی بیمارستانهای نیروی دریایی با امکانات کامل در خدمت مردم سواحل و بنادر است و در محرومیتزدایی با دولت در این مناطق همکاری میکنیم و این طرح در بنادر شمالی هم آغاز شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: بیمارستان سیرجان هم که امروز به بهرهبرداری رسید از همین طرحها محسوب میشود و طرحهای فرهنگی هم در این شهر در خدمت مردم سیرجان است.

نظر شما
پربیننده ها