فرمانده سپاه فجر فارس:

واژگان «آشتی سیاسی» در راستای «پروژه نفوذ» مطرح می‌شوند

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: پس از انتخابات واژگانی در فضای سیاسی کشور مطرح می شود با عنوان «آشتی سیاسی»؛ این همان نفوذی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرموده‌اند.
کد خبر: ۷۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ - 12March 2016

واژگان «آشتی سیاسی» در راستای «پروژه نفوذ» مطرح می‌شوند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، رزمایش بزرگ فاطمیون با حضور گردان های بیت المقدس بسیج و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه فجر فارس در منطقه عمومی باجگاه شیراز برگزار شد.

سردار غیب پرور در این رزمایش با اشاره به اینکه این روزها سالگرد عملیات بدر هم هست، اظهار داشت: سال 1363 همچون همین روزها عملیات بدر در در منطقه هور انجام شد، رضوان خدا بر شهید میثمی، یادم هست یکی دو شب قبل از عملیات در قرارگاه جلسه ای برگزار شد و تعدادی از برادران از جمله سردار قاسم سلیمانی که فرمانده لشکر 41 ثارالله بود و سردار اسدی هم حضور داشتند، جلسه تا پاسی از شب طول کشید. شهید میثمی این روحانی جلیل القدر در آن جلسه متذکر شد " این عملیات را با سه رمز با سه کلمه انجام می دهیم " پس از 32 سال همچنان یادم هست این شهید بزرگوار فرمود " ذکر، صبر و توکل " واقعا هم همین بود در دوران دفاع مقدس رمز پیروزی ما تجهیزات و امکانات نبود همین روح معنوی بود.

وی با بیان اینکه  توسل به اهل بیت (ع) راهگشاست، گفت: در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) قرار داریم، همه باید بدانیم فلاح، نجات و رستگاری را از اهل بیت (ع) بخواهیم، همه معصومین (ع) نیز ما را به مادرشان حضرت فاطمه (س) آدرس می دهند، اما این اهمیت برای چیست؟

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: از پشت پرده های عالم خلقت خبر نداریم اما از ظاهر قضیه چیزهایی را می شود فهمید، حضرت زهرا (س) مدافع ولایت فقیه زمانش هست، ایشان به پای وجود نازنین امیرالمومنین علی (علیه السلام) بسیار ایستادگی نمود، ریشه فضیلت حضرت زهرا (س) در «ولایتمداری» ایشان است، ما بسیجی ها هم اگر از حضرت زهرا (س)  همین یک کلمه را یاد بگیریم، کافی است.

سردار غیب پرور با طرح این سوالات که " چرا دشمنان از بسیج می ترسند؟ و چرا آمریکایی ها  از بسیجیان می ترسند؟ "، گفت: در قضیه دستگیری ملوانان آمریکایی، هیچ صحنه ای برای آمریکایی ها سخت تر نبود تا آن زمانی که این ملوانان را بر عرشه نشاندند در حالی که دست هایشان را بالا برده بودند و یکی از این ها گریه می کرد، نمایندگان سنای آمریکا نسبت به این صحنه واکنش نشان دادند، آمریکایی ها به دست چند پاسدار و بسیجی ذلیل شدند، رمز اقتدار شما کجاست؟ رمز اقتدار شما در ولایتمداری شماست و دنیا هم از همین می ترسد.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها خیلی فشار می آورند که انقلاب را از مسیرش خارج کنند، تصریح کرد: پس از انتخابات واژگانی در فضای سیاسی کشور مطرح می شود با عنوان «آشتی سیاسی»؛ این همان نفوذی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرموده اند، بعضی ها که در این چند سال اخیر در لانه هایشان خزیده بودند، دوباره دارند اسمشان را می آورند، می خواهند عکسشان را هم پخش کنند، یک سناریو پشت این هاست مراقب باشیم فریب نخوریم.

وی با بیان اینکه بعضی ها می خواهند انقلاب را از ریل اصلی خارج کرده و در ریلی بیاندازند که به ناکجا آباد ختم می شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی را نه با ترور، نه با جنگ و نه با تحریم نتوانستند متوقف کنند، امروز به نفوذ روی آورده اند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به یُمن جوانان برومندی مثل شما پاینده است، گفت: توجه به شاخصه های «ولایتمداری به تاسی از حضرت زهرا (سلام الله علیها)»، «دشمن شناسی و مراقبت از  نفوذ» و «مراقبت از خود با مطالعه، تقویت بصیرت، اُنس با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام)» برای بسیجیان بسیار مهم هستند.

وی افزود: اگر بخواهبم ولایتمدار باشیم، باید اول اهل قرآن باشیم، اگر بخواهیم بسیجی و پاسدار باشیم باید ارتباطمان را با قرآن محکم کنیم، راه ولایتمداری این است که اول از همه ارتباطمان را با قرآن و اهل بیت (ع) تنظیم کنیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نه تنها در ایران بلکه  در جهان اسلام موج ایجاد کرده اند، اسلام به حضور بسیجیان و ولایتمداران زنده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار