ما آماده‌ایم-98/ امیر گلفام در گفت‌و‌گو با دفاع پرس خبر داد؛

حضور فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش در راهیان نور/ پاسداشت سرلشکر سلیمی در یادمان‌ها

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش در ایام اوج راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ - 12March 2016

حضور فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش در راهیان نور/ پاسداشت سرلشکر سلیمی در یادمان‌ها

امیر "ابراهیم گلفام" دبیر قرارگاه راهیان نور ارتش و رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درباره برنامههای ارتش برای لحظه تحویل سال 95 گفت: همه ساله در همه یادمانها با حضور زائران برنامه سال تحویل برگزار میشود و زائران یکی از زیباترین لحظات زندگی خود را در مکانی که شهدایمان در آنجا قدم زدهاند، سال خود را تحویل میکنند. امسال نیز طبق سالهای گذشته این برنامه را خواهیم داشت.

وی ادامه: در قرارگاه تاکتیکی میشداغ(شهید صیاد شیرازی) باحضور هزار دانشجوی پسر و دختر برنامه ویژه تحویل سال نو برگزار خواهد شد. امید است با هماهنگی قرارگاه رسانهای راهیان نور بتوانیم این برنامه را به صورت زنده از صدا و سیما پخش کنیم. در سایر یادمانها نیز برنامههایی خواهیم داشت. همچنین از آنجایی که نیروهای ارتش در مرزهای کشور مسقتر هستند، در پاسگاههای مرزی نیز برنامهی تحویل سال خواهیم داشت. سفرههای هفت سین این عزیزان نیز دیدنی خواهد بود چرا که آراسته به تجهیزات نظامی و مشابه هفتسینهای دوران دفاع مقدس است.

گلفام تصریح کرد: در ایام اوج راهیان نور که هفته آخر اسفند و هفته اول فروردین است، فرماندهان ارتش در منطقه حضور خواهند داشت. فرمانده نیروی زمینی ارتش در روزهای گذشته در منطقه حضور داشت. امیر سیاری نیز در روزهای آینده در خرمشهر و آبادان حضور و نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر را افتتاح خواهند کرد. فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در پایگاه شهید وحدتی دزفول از نمایشگاه و هواپیماهای جنگی مستقر در آن پایگاه بازدید خواهد کرد. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سایر فرماندهان ارتش نیز در یادمانهای دوران دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

وی افزود: همچنین فرماندهان شاغل و بازنشسته ارتش باحضور در یادمانها به روایت حماسههای دفاع مقدس خواهند پرداخت.

گلفام درباره پاسداشت یاد مرحوم سرلشکر سلیمی گفت: چهل روز از درگذشت این امیر سرافراز و پرافتخار ارتش گذشته است. شاید لباس شهادت به تن نکرد اما بارها تا مرز شهادت رفت و سربازی برای امام و رهبری بود لذا جا دارد یاد مجاهدتهای این امیر را زنده نگه داریم از این رو به روایان گفتهایم که به بیان مجاهدتهای این سرلشکر و سایر افتخارآفرینان در یادمانها بپردازند. همچنین تصویر این فرمانده را در برخی از یادمانها نصب کردهایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار