ما آماده‌ایم-111/

قاب عکس های شهدای تفحص در پنجره های معراج شهدای اهواز

در روزهای اوج سفرهای راهیان نور 50 شهید عملیات تفحص شهدا نیز با قابی از تصاویرشان در میزبانی از زائران معراج شهدای اهواز شریک شده اند.
کد خبر: ۷۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ - 13March 2016

قاب عکس های شهدای تفحص در پنجره های معراج شهدای اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در جهاد رسانه ای شهید رهبر، در طول سالیان پس از جنگ تحمیلی و در طی عملیات تفحص شهدا در خاک ایران و عراق 50 نفر از جستجو گران نور آنانی که در پی یافتن اثری از شهدا خاک های تفتیده ی خوزستان و سرمازده ی شمالغرب کشور را زیر و رو کردند به شهادت رسیدند.
 
در روزهای پایانی سال کاروان هایی از سراسر کشور به مقصد مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس به جنوب کشور رهسپار می شوند. معراج شهدای اهواز همچون سال های گذشته یکی از مقاصد اصلی کاروان های راهیان نور است. مسافرانی که بار سفر به دیار شهیدان بسته اند بی شک ساعاتی را در معراج شهدای اهواز به زیارت شهدا می پردازند.

 محلی که هر ساله در آستانه سفرهای راهیان نور پر از عطر حضور شهدای گمنام می شود و مسافران، میهمان همیشه ی شهدا در مسیر سفر خود برای زیارت به این محل می آیند.
 
این روزها معراج شهدای اهواز با حضور بیش از 60 شهید گمنام میزبان مسافران شهداست. 50 شهید عملیات تفحص شهدا نیز با قابی از تصاویرشان در این میزبانی شریک هستند. طاقچه های معراج الشهدای اهواز به تصاویر شهدای تفحص مزین شده اند.
 
 
 

 
شهید رامین جبراییلی، شهید محمدرضا رسولی، شهید حسین صابری، شهید محمود غلامی، شهید جلال شعبانی، شهید عباس صابری، شهید سید امیر تشت زرین، شهید ابراهیم احمدپور، شهید مجید پازوکی، شهید فرزاد زنگنه، شهید علی محمودوند، شهید سعید شاهدی، شهید عیسی حاجیوند، شهید یحیی عبدالمحمدی، شهید سید علی موسوی و شهید علی محمدی از جمله شهدایی هستند که تصاویر آنان بر روی طاقچه های معراج شهدای اهواز است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار