سردار اسدی:

مسیر شهدا نیاز به افراد ثابت قدم در راه ولایت دارد

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسیر شهدا نیاز به افراد ثابت قدم در راه ولایت دارد چرا که این مسیر از مهم‌ترین مسیرهای تداوم حق است.
کد خبر: ۷۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ - 14March 2016

مسیر شهدا نیاز به افراد ثابت قدم در راه ولایت دارد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک گلستان شیراز اظهار داشت: در حقیقت خون این شهدا موجب عزت و اقتدار ما شد و شجاعت و ایثارگری آنان موجب شد تا جنگ از مرزهای کشور ما بیرون رود.

سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی با تصریح اینکه امروز فرزندان ما در کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین از اسلام دفاع میکنند، به وقایع اخیر منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر رشادتهای شهدا و مدیریت و تدبر مقام معظم رهبری نبود، این جنگها در داخل کشور ما هم صورت میگرفت لذا این امنیت مرهون خون شهداست.  

وی بر لزوم تداوم راه شهدا تأکید و با اشاره به وقایع تاریخ صدر اسلام عنوان کرد: مردم کوفه بسیار مردم خوبی بودند، به حدی که امیرالمؤمنین(ع) پایتخت اسلامی را در کوفه بنا کردند اما سئوال اینجاست که آیا اینها تا آخر خوب ماندند؟ همچنین امثال طلحه و زبیر که در زمان حیات پیامبر(ص) از ایشان مدال افتخار گرفتند، آیا تا آخر راه حق را طی کردند؟

فرمانده سابق لشکر 33 المهدی(عج) با بیان اینکه مردم ما بیش از 40 سال است که در میدان حضور دارند، گفت: مسیر شهدا نیاز به افراد ثابت قدم در راه ولایت دارد چرا که این مسیر از مهمترین مسیرهای تداوم حق است همانطور که حضرت زهرا(س) نیز مدافع ولایت و امام زمان خود بود.

وی، انتظار مهدی موعود(عج) و ولایتپذیری را لازم و ملزوم هم دانست و گفت: کسی که میگوید من منتظر امام زمان(عج) هستم اما ولی فقیه را قبول ندارم، اشتباه میکند و دروغ میگوید، مگر میشود کسی منتظر امام زمان(عج) باشد اما نائب او را قبول نداشته باشد.

اسدی با تأکید بر اینکه باید در مسیر حق و ولایت ثابتقدم بود، گفت: امام راحل فرمودند اگر میخواهید به کشور و دین شما صدمهای وارد نشود، پشتیبان ولایت فقیه باشید؛ امروز اطاعت از ولایت فقیه از هر زمان دیگری واجبتر است و نباید اجاز دهیم که امام زمان ما تنها بماند و این مسئله وظیفه مؤمنین و مؤمنات است.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: امروز در سوریه مشاهده کردیم که جوانان غیرتمند مسلمان با تمام وجود خود به میدان نبرد آمدند تا به حضرت زینب کبری(س) و سه ساله امام حسین(ع) بگویند که شما تنها نیستید و کسی نمیتواند مقبره شما را خراب کند و ما مدافع حرم شما هستیم.

وی، سردار قاسم سلیمانی را نمونه کامل سرباز ولایت دانست و گفت: حتی دولت عراق هم تأکید دارد که اگر سردار سلیمانی وارد عمل نشده بود، یقیناً بغداد سقوط میکرد.

اسدی با بیان اینکه تا زمانی که سایه ولی فقیه بر سر ماست، نه تنها آمریکا و اسرائیل، بلکه دشمنان داخلی و خارجی هم هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند، بر لزوم بصیرتافزایی تأکید کرد و افزود: آمریکا در طول دوران انقلاب اسلامی همواره بر علیه ما توطئه کرد و این فکر خامی است که خیانتهای او را فراموش کنیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس همچنین به اشتیاق مردم ما در دفاع از حرمهای اهل بیت(ع) اشاره کرد و تأکید کرد: نه تنها جوانان، بلکه کسانی که محاسن سفید دارند نیز برای حضور در جبهههای دفاع از حریم اهل بیت(ع) اعلام آمادگی میکنند و علم به دست میگیرند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم و وظایف خود را درست انجام دهیم، گفت: تلاش کنیم تا همانطور که در دوران دفاع مقدس همدیگر را برادر خطاب میکردیم امروز نیز برادر یکدیگر باشیم و با یکدیگر متحد شویم و اگر این اتحاد وجود داشته باشد، هیچ دشمنی نمیتواند بر علیه ما اقدام کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار