سرلشکر جعفری:

دوران ددمنشی و یکه تازی گردنکشان عالم بسر آمده

فرمانده کل سپاه گفت:‌ دوران ددمنشی و یکه تازی گردنکشان عالم بسر آمده و با یاری خداوند متعال، هدایت و رهبری ولی امر مسلمین و پشتوانه مردم قهرمان ایران هرگز اجازه نخواهیم داد که بار دیگر حوادثی مانند هفتم تیر سردشت تکرار شود.
کد خبر: ۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲ - 29June 2013

دوران ددمنشی و یکه تازی گردنکشان عالم بسر آمده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در پیامی به مناسبت بمباران شیمیایی سردشت و بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد این فاجعه، با بیان اینکه مرزنشینان سردشت با مقاومت و پایمردی دشمن را به زانو درآوردند، افزود: هفتم تیر سال ۶۶ نماد مقاومت شهرها و روستاهایی است که بارها مورد تهاجم وحشیانه شیمیایی دشمن قرار گرفتند و بارها در برابر چشمان خود خاموشی عزیزانشان را به نظاره نشستند.

وی در این پیام با اشاره به اینکه دشمن با حملات گسترده شیمیایی خود به ویژه در سال های پایانی جنگ ددمنشی خود را بارها به نمایش گذاشت افزوده است: بکارگیری گسترده سلاح های شیمیایی در جنگ تحمیلی توسط دشمن بعثی در مناطق شهری و روستایی حدود هشت هزار شهید و بیش از یکصد هزار جانباز را به کشور ما تحمیل کرد که شهرها و روستاهای غرب کشور بیشترین سهم را در این زمینه داشتند.
 
وی در پیام خود از سردشت به عنوان نماد مقاومت مردمی در برابر این جنایات نام برد و افزود: سردشت نخستین شهر جهان است که مورد حمله شیمیایی قرار گرفت و با وجود تلاش فراوان دشمن برای حذف آن از ذهن تاریخ ولی همیشه در خاطره ها باقی خواهد ماند.
 
سرلشکر جعفری در این پیام همچنین آورده است: این جنایات هولناک پاسخ به مقاومت و پایداری مردان و زنانی بود که با تمام مشکلاتی که از سوی ضد انقلاب داخلی بر آنان وارد می شد به وفاداری خود به نظام، امام (ره)، ملت و کشور تاکید کرده و در این راه حماسه آفریدند.
 
وی در بخش دیگری از پیام خود به این همایش آورده است: امروز ما شاهدیم که دشمنان با شگردهای مختلف در کشورهای آشوب زده منطقه از سلاح های شیمیایی استفاده کرده و مسلمانان را به خاک و خون می کشند، استفاده حاکمان دست نشانده از اینگونه سلاح ها به ویژه توسط شورشیان سوریه علیه مردم آن کشور و سلاح های فسفری توسط رژیم صهیونیستی علیه نیروهای حزب الله و مسلمانان غزه نمونه های کوچکی از این جنایات است که با سکوت بین المللی روبه رو شده است.
 
فرمانده کل سپاه در پایان پیام خود آورده است: دوران ددمنشی و یکه تازی گردنکشان عالم بسر آمده و با یاری خداوند متعال، هدایت و رهبری ولی امر مسلمبن و پشتوانه مردم قهرمان ایران هرگز اجازه نخواهیم داد که بار دیگر حوادثی مانند هفتم تیر سردشت تکرار شود و تلخی جنایات دشمن را قبل از هرگونه اثری به خودشان برمی گردانیم.
نظر شما
پربیننده ها