در پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت روز دانشجو عنوان شد

16 آذر نماد استکبار ستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز دانشجو تاکید کرد: 16 آذر نماد روح استکبار ستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ دانشگاهی کشور است.
کد خبر: ۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹ - 07December 2013

16 آذر نماد استکبار ستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ است

به گزاش خبرگزاری دفاع مقدس، متن بیانیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:

16 آذر نماد روح استکبار ستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ دانشگاهی کشور است و دانشگاهیان در جریان مبارزه انقلاب اسلامی و پیروزی نهضت امام خمینی(ره) و استمرار این جنبش ظلم ستیز و حق طلب همواره حضور تعیین کننده داشته اند.

موفقیتهای مکرر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفتهای علمی و فناوری کشور داشتهاند و همزمان با آن بصیرت، آگاهی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین المللی، ارزنده و قابل تحسین است.

دانشجویان امروز به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای « مد ظله العالی » با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قلههای علوم دوختهاند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی و انسانیت رقم بزنند و دشمنان را همانگونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

نیروی انتظامی نیز با علم و آگاهی از این نقش خطیر دانشجویان، یقین دارد فرزندان میهن اسلامی همانند بیش از سه دهه پرافتخار نظام اسلامی در ادامه راه پیشگامان مبارزات استکبارستیزی در دوران ستمشاهی، بار دیگر پیروز میدان خنثیکردن توطئههای ایادی سلطه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان خواهند بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار