آیت الله اختری در اختتامیه باروت خبس:

آل سعود به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: توفیقات حاصل شده در لبنان و فلسطین از عنایت‌های خداوند متعال است. آل سعود همانند صدام به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در سراسر گیتی پیروز می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ - 16March 2016

آل سعود به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست

به گزارش خبرنگار  فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیت الله "محمدحسن اختری" دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مراسم اختتامیه چهارمین جایزه بین المللی باروت خیس در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) مربی، معلم و هدایتگر ملت ایران و جهان اسلام بود، گفت: شهدای ما در دفاع مقدس به قدری روحانی و ملکوتی شده بودند که در ذات الهی فانی شدند و نخواستند هیچ اثری از آنها برجای بماند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم دستور به مطالعه و دقت در سرنوشت مجاهدان راه حق داشته است، گفت: آنان که در این صحرای گسترده فانی خداوند شدند چه چیزی دیدند که این گونه مشتاقانه و عاشقانه به میان میدانهای مین رفتند و با دست خالی به نبرد با تانکهای آهنین شتافتند و دشمن را زمین گیر کردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در ادامه گفت: در یکی از عملیاتها به من گفتند برای رزمندگان صحبت کنم. من از خودم خجالت کشیدم که چه بگویم، به آنها گفتم شما به آنچه من آموختهام عمل کردهاید و آماده پرواز هستید و به درجات عالی رسیدهاید.

آیت الله اختری تصریح کرد: شهدا بسیار خوب اوج گرفتند. این سرزمین امروز دانشگاه بزرگی برای آموزش ماست. پس از پیروزی انقلاب یعنی از حدود 37سال قبل خداوند موجبات موفقیت و پیشرفت ملت ایران را فراهم کرد. از اول قرن پانزدهم هجری تا به امروز اسلام در حال پیشرفت است. مشیت خداوند است که روز به روز پیروزی برای مسلمانان رقم بخورد.

وی افزود: مردم ما با سلحشوریهایشان توطئههای آمریکا را خنثی کردند و جنگ تحمیلی را به پیروزی بزرگی تبدیل کردند. خداوند مردم را نصرت داد و پیروز کرد. خداوند بعد از پیروزی انقلاب نعمتهای زیادی را عطا کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: توفیقات حاصل شده در لبنان و فلسطین از عنایتهای خداوند متعال است. آل سعود همانند صدام به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در سراسر گیتی پیروز میشود.
 
 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار