مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

اولین کنگره شعر شهدای مدافع حرم برگزار شد

اولین کنگره شعر شهدای مدافع حرم با حضور مردم شهید پرور استان خوزستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ - 18March 2016

اولین کنگره شعر شهدای مدافع حرم برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از استان خوزستان، سردار محمد علی پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان از برگزاری اولین کنگره شعر شهدای مدافع حرم به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان تصریح کرد: این کنگره با حضور مردم شهید پرور استان خوزستان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و همچنین شعرا و نویسندگان برگزار شد.

سردار محمد علی پور افزود: در این کنگره شعرای فرهیخته دفاع مقدس، آقایان قزوه و بیابانکی حضور داشتند و شعرای جوان و متعهد استان به خوانش شعر در خصوص شهدای مدافع حرم به دو زبان عربی و فارسی پرداختند.

گفتنی است در ادامه برنامه سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در خصوص نقش شهدای مدافع حرم، در راستای حفظ یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تاکید کرد.

در پایان به برگزیدگان این کنگره با اهدای لوح تقدیر، هدیه و تندیس تجلیل بعمل آمد. همچنین از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار