ما آماده‌ایم-182/ امیر گلفام در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

امروز؛ اجرای نمایش هواپیماهای جنگی در دزفول/ امکان شب‌خوابی در سنگرهای میشداغ

دبیر قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: امسال در قرارگاه میشداغ تعدادی از سنگرهای دوران دفاع مقدس را احیا کردیم که زائران می‌توانند ضمن بازدید از این سنگرها به منظور اسکان شبانه نیز از آنها استفاده کنند تا بیشتر با حال و هوای دوران جنگ آشنا شوند.
کد خبر: ۷۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 18March 2016

امروز؛ اجرای نمایش هواپیماهای جنگی در دزفول/ امکان شب‌خوابی در سنگرهای میشداغ

امیر سرتیپ دوم "ابراهیم گلفام" دبیر قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی جنوب، با اشاره به افتتاح نمایشگاه بزرگ نهاجا در پایگاه وحدتی دزفول اظهار داشت: از امروز(جمعه) هواپیماهای جنگی به اجرای نمایش هوایی برای زائران میپردازند و خلبانان پیشکسوت نهاجا نیز حماسههای دوران دفاع مقدس را برای زائران روایت خواهند کرد.

وی در ادامه درباره برنامههای ارتش برای راهیان نور عنوان کرد: امسال برای نخستین بار جزیره خارک نیز جز یادمانهای ارتش قرار گرفت. این جزیره در دوران دفاع مقدس نقشی حیاتی برای ما داشت و نیروهای دریایی و هوایی ارتش برای حفظ این جزیره جانفشانیهای بسیاری کردند تا روند صادرات نفت متوقف نشود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش افزود: در مناطق مرکزی استان خوزستان نیز یادمانهایی ازجمله یادمانهای دهلاویه، چذابه و رمضان فعال هستند و با کیفیتی بهتر نسبت به سال گذشته پذیرای زائران خواهند بود.

امیر گلفام اضافه کرد: همچنین تعدادی از سنگرهای عراقی متعلق به دوران جنگ تحمیلی نیز مینزدایی شدهاند؛ تا زائران با بازدید از آنها بدانند که دشمن بعثی 35 سال قبل چه سنگرهای محکم و چه استحکاماتی در برابر ما داشت.

وی ادامه داد: امسال در قرارگاه میشداغ تعدادی از سنگرهای دوران دفاع مقدس را احیا کردیم که زائران میتوانند ضمن بازدید از این سنگرها به منظور اسکان شبانه نیز از آنها استفاده کنند تا بیشتر با حال و هوای دوران جنگ آشنا شوند.

دبیر قرارگاه راهیان نور ارتش بیان کرد: از دیگر برنامههای ما اجرای رزم شبانه است که طی آن زائران مسیر یک عملیات را از نقطه شروع تا پایان آن راهپیمایی میکنند و در کنار مسیر حرکتشان برنامههای رزم شبانه نیز اجرا میشود.

وی تصریح کرد: امسال تلاش کردیم در کنار پادگان حمید اولین نمایشگاه هوانیروز و قسمت هوایی را برپا کنیم که این نمایشگاه بزودی آغاز بکار میکند.

امیر گلفام در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاهی در منطقه آب تیمور اظهار داشت: پادگان دژ خرمشهر نیز محل استقرار زائران است؛ که در آن یک نمایشگاه فرهنگی نیز برای استفاده عموم برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار