در کمتر از یک ساعت صورت گرفت

دستگیری سارقان مسلح در مرز شرقی کشور

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارقان مسلح در کمتر از یک ساعت در نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰ - 07December 2013

دستگیری سارقان مسلح در مرز شرقی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سرهنگ علی ملکی آهنگران" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به ماموران پاسگاه انتظامی ایرانشهر مبنی بر سرقت 3 میلیون و 450 هزار تومان وجه نقد از وی توسط افراد مسلح در محور "ایرانشهر- خاش" ماموران ما وارد عمل شدند و با بررسی موضوع بلافاصله دستگیری سارقان مسلح را در دستور کار قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی "ابتر" شهرستان ایرانشهر در اقدامی اطلاعاتی پس از شناسایی خودرو سارقان در این محور با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به توقیف این خودرو شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه افزود: با توقیف خودرو سه متهم دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از آنان مبلغ 3 میلیون و 450  هزار تومان وجه نقد و یک قبضه سلاح غیر مجاز به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ ملکی آهنگران در پایان خاطر نشان کرد: سارقان مسلح پس از تشکیل پرونده به همراه خودرو توقیفی و سلاح کشف شده و وجه نقد مسروقه به مقام قضایی معرفی شدند.

نظر شما
پربیننده ها