با حضور منتخب مردم قم در مجلس

یادواره 26 شهید شهر قنوات قم برگزار شد

یادواره 26 شهید شهر قنوات قم با حضور منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در آستانه سال نو در آستان مقدس امامزادگان طیب و طاهر برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ - 19March 2016

یادواره 26 شهید شهر قنوات قم برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری طی سخنانی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره 26 شهید شهر قنوات گفت: ما سالهای سختی را در دوران دفاع مقدس پشت سر گذراندیم در حالی که دشمن از سوی حدود 40 کشور با تمام تجهیزات حمایت می شد و ما توانستیم از 23 کشور اسیر بگیریم.

وی افزود: همه موفقیت ها و پیروزی های ما در جنگ به خاطر وجود نعمت رهبری امام عظیم الشان و حضور پرشور مردم بود.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز اگر دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد بخاطر ولایتمداری مردم و پشتیبانی آنان از نعمت رهبری است که بارها خود را در این جهت به خوبی نشان دادند.

وی عنوان داشت: رمز پیشرفت و توسعه جامعه ما توجه به اقتصاد مقاومتی است تا در صورت تشدید تحریم ها بتوانیم در اوج سرافرازی زندگی کنیم.

ذوالنوری با بیان این نکته که تهدید امروز، تنها تهاجم نظامی و فیزیکی دشمن نیست، تصریح کرد: باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان در عرصه های مختلف محکم بایستیم.

وی همچنین افزود: امام راحل حجت را بر مردم تمام کرد و مسئولان موظفند تا به حل مشکلات مردم برسند و مردم را در امور زندگی یاری کنند؛ در دولت به پریشانی های مردم دلسوزی کرده و آنها را برطرف نمایند.

منختب مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان، رهبری و آرمان های انقلاب را مورد هدف قرار داده اند گفت: در قبال پاسداری از خون مطهر شهدا رسالت سنگینی بردوش داریم و باید با ارتقاء بصیرت مواظب باشیم آثار خون شهدا را پایمال نکنند.

نام شهید عبدی پور از نخستین شهدای دوران مبارزات انقلاب اسلامی در قم، در زمره شهدای شهر قنوات می درخشد.

اجرای مراسم رژه توسط بسیجیان، نوحه خوانی سید علی حسینی نژاد در رثای سید و سالار شهیدان و ایام فاطمیه(س) و ادای احترام به قبور مطهر شهدا بخش های دیگری از این مراسم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار