فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی خبر داد:

اعزام 2 هزار نفر از شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: بیش از 2 هزار نفر در سه مرحله از شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ - 19March 2016

اعزام 2 هزار نفر از شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش گروه استانهای دفاع پرس، علی غضنفری صبح امروز در آیین بدرقه از کاروان راهیان نور شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: امروز 300 نفر از جوانان ولایتمدار شهرستان دشتی به همراه پنج دستگاه اتوبوس، پنج دستگاه خودرو سبک و وانتبار و شش اکیپ پزشکی و پرستاری عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: اعزام کاروان راهیان نور در راستای ارزشهای دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزشهای دفاع مقدس صورت میگیرد و نقش تأثیرگذاری در تعالی اجتماع و جامعه دارد.

وی ادامه داد: خونهای مقدسی ریخته شده است تا امروز من و شما در یک حصار کامل امنیتی بسر ببریم امروز کاروان راهیان نور به سرزمینی پا میگذارند که خونهای پاک بسیاری از جوانان این مرز و بوم برای دفاع از ناموس و میهن اسلامیمان ریخته شده است.

غضنفری با بیان اینکه حفظ آثار و برکات گنجینه تمامنشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از ارزشهای گرانقدر آن است یادآور شد: شهدا از همهچیز خود گذشتند تا نظام و انقلاب پایدار بماند و امروز ایران اسلامی بهواسطه همین خونهای جوانان در دنیا میشناسند.

وی افزود: شهدا از امام حسین (ع) و فاطمه زهرا (س) الگو گرفتند و تمام عملیات با رمز ائمه معصومین (ع) آغاز میشود و همهچیز دفاع مقدس نورانی بود و باید با وضو در این مکانهای مقدس قدم گذاشت و خیلی از مردم در این مکانها حاجت خود را از شهدا گرفتهاند.

غضنفری خاطرنشان کرد: این سفر زیارتی است و روحانیون، راویان هشت سال دفاع مقدس و بخش فرهنگی کاروان را همراهی میکنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: کاروان راهیان نور سه مرحله صورت میگیرد و بیش از 2 هزار نفر از شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام میشوند.

نظر شما
پربیننده ها