ما آماده‌ایم-223/ معاون فرهنگی نهاجا مطرح کرد

«پایگاه وحدتی»؛ نماد ایثار و مقاومت کارکنان نیروی هوایی

معاون فرهنگی نیروی هوایی ارتش گفت: منطقه خوزستان نماد ایثار و مقاومت ایران اسلامی است و به تبع آن "پایگاه وحدتی" دزفول سمبل ایثار و شجاعت کارکنان نیروی الهی هوایی ارتش در 8 سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ - 19March 2016

«پایگاه وحدتی»؛ نماد ایثار و مقاومت کارکنان نیروی هوایی

حجتالاسلام والمسلمین سید محمد سیدیان، معاون فرهنگی  و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ راهیان نور پایگاه وحدتی به خبرنگار اعزامی دفاع پرس گفت: به تعبیر مسئولین فرهنگی کشور، اردوهای راهیان نور دومین حرکت جهادی بعد از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است.

وی افزود: نمایشگاه هوایی راهیان نور بهمنظور ترویج رشادتها، ایثارگریها و معرفی نقش مهم و ارزنده نیروی هوایی ارتش در طول 8 سال دفاع مقدس برگزار میشود.

حجتالاسلام سیدیان دلیل برگزاری نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه وحدتی را استقرار این منطقه در خوزستان عنوان و خاطرنشان کرد: این پایگاه جزو پایگاههای خط مقدم نهاجا برای دفاع از کشور و مقابله با تجاوز رژیم بعث بود؛ که علیرغم دستور تخلیه پایگاه، خلبانان و کارکنان فنی این پایگاه شجاعانه ایستادگی کرده،  کارنامه درخشان و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.

وی  با بیان اینکه این نمایشگاه در دو بخش فرهنگی و عملیاتی فعال است، اظهار داشت: در بخش عملیاتی دستاوردهای دفاعی و نظامی نهاجا به نمایش گذاشته میشود و همچنین خلبانان و تیزپروازان این نیرو با جنگندههای اف14، اف4 و اف5 از پایگاههای وحدتی، شهید نوژه و شهید بابایی به انجام پروازهایی در ارتفاع پست خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا ادامه داد: در بخش فرهنگی نیز بیش از 26 غرفه در این نمایشگاه دایر است؛ که محصولات فرهنگی، انتشارات، ایثارگران، سبک زندگی اسلامی و شهدا و عفاف و حجاب را عرضه خواهند کرد.

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات نمایشگاه، حضور خلبانان و پیشکسوتان نیروی الهی هوایی برای بیان خاطرات و نقش بی بدیل این نیرو در دفاع مقدس است.

حجتالاسلام والمسلمین سیدیان در پایان بیان داشت: همچنین حضور خانوادههای  معظم شهدا در قالب کاروان از پایگاههای هوایی برای بازدید از مناطق عملیاتی برنامهریزی شده است.

نظر شما
پربیننده ها