ما آماده‌ایم-231/ سردار شاهوارپور:

امنیت، استقلال و وحدت‌مان از سرزمین نور است

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: حضور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس وحدت، استقلال و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است و پیامی به دشمنان است که ما همچنان بر فرهنگ عاشورایی خود استوار هستیم.
کد خبر: ۷۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ - 19March 2016

امنیت، استقلال و وحدت‌مان از سرزمین نور است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، سردار "حسن شاهوارپور" فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان ظهر امروز(شنبه) در یادمان شهدای فکه گفت: حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور برخواسته از فرهنگ شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس است؛ فرهنگی که توانست تا بعد از ۳٠ سال بر قدرتهای پوشالی منطقهای و جهانی غلبه کند.

وی در ادامه تاکید کرد : حضور مردم در یادمانهای دفاع مقدس وحدت، استقلال و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است و پیامی به دشمنان است که ما همچنان بر فرهنگ عاشورایی خود استوار هستیم.

سردار شاهوارپور درباره شعار امسال راهیان نور گفت: ما آمادهایم یعنی توان موشکی ما که برخواسته از خودباوری ملت و به خصوص جوانان ماست. موشکهای ما برای دفاع از نظام اسلامی و تمام مستضعفین جهان است و روز به روز بر توان موشکیمان افزوده میشود و ما آماده تر میشویم.

سردار شاهوارپور ضمن ادای احترام به شهدای دفاع مقدس در یادمان فکه از غرفه نمایشگاههای کتاب و کودک و نوجوان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها