همسر شهید تقوی فر در گفت و گو با دفاع پرس بیان کرد:

روایتی از حضور جهادگران در مزرعه حاج حمید تا خراب کردن محصول گندم

حاج حمید گوشه ای ایستاده و نظاره گر جهادگران بود. من هم که به همراه حاج حمید رفته بودم از دور کار کردن آنها را نگاه می‌کردم که حاج حمید با خنده گفت "نگاه کن تمام محصول مزرعه را خراب کردند." با تعجب گفتم: "خب اگر اینطور هست پس جلویشان را بگیر."
کد خبر: ۷۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ - 22March 2016

روایتی از حضور جهادگران در مزرعه حاج حمید تا خراب کردن محصول گندم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مسافرت جهادی، اردوی جهادی، حرکت جهادی و ... هر چه که بنامی یک معنا بیشتر نخواهد داشت. آنچه در نفس این مساله موضوعیت دارد و حتی در اسم آن هم نمود دارد (جهاد) وجه اشتراک همه تعابیر است.

اردوی جهادی یک حرکت دست جمعی است که افراد با توجه به هنر یا فعالیتی در جامعه که دارند به مناطقی که به نیروی انسانی نیاز است رفته و بدون دریافت وجهی کمک میکنند. این اردوها در قالبهای مختلفی تشکیل می شود از جمله اردوی جهادی دانشجویی، اردوی جهادی اقشار، اردوی جهادی پزشکان، اردوی جهادی طلاب و …

این جهادگران روزی به زادگاه پدری شهید مدافع حرم حاج سید حمید تقوی فر رفتند. پروین مرادی" همسر شهید مدافع حرم حاج سید حمید تقوی فر در گفت و گو با خبرنگار ما  خاطرهای از حضور جهادگران و برخورد حاج حمید با آنها را بیان کرد که در ادامه میخوانید.

حاج حمید در روستای زادگاهش مقداری زمین کشاورزی داشت که عمویش به او هدیه کرده بود. یک روز از طرح اردوهای جهادی برای کمک در مزرعههای روستاییان آمده بودند و به مزرعهی حاج حمید هم آمدند تا در درو کردن محصول گندم کمک کنند.

حاج حمید گوشه ای ایستاده و نظاره گر آنها بود. من هم که به همراه حاج حمید رفته بودم از دور کار کردن آنها را نگاه میکردم که حاج حمید با خنده گفت "نگاه کن تمام محصول مزرعه را خراب کردند." با تعجب گفتم: "خب اگر اینطور هست پس جلویشان را بگیر."

حاج حمید گفت نه عیبی ندارد همین که نیت خیر دارند و هدفشان کمک است خیلی خوب است. نباید ناامیدشان کرد بعد خودش به طرفشان رفت و گفت بگذارید روش درست کار را نشان تان بدهم و مشغول کار کردن همراه بچه های جهادگر شد.

***

سردار شهید «حاج سید حمید تقویفر» از فرماندهان خبره و کارآزموده دوران دفاع مقدس، روز ششم دی ماه سال 1393 در شهر سامرا به شهادت رسید و پیکر پاکش روز نهم دی ماه سال 1393 در گلزار شهدای شهر اهواز در دل خاک آرام گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار