امام حتی در دوران کسالت و بیماری نیز دیدار با خانواده شهدا را ترک نکرد

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امام حتی در دوران کسالت و بیماری نیز دیدار با خانواده شهدا را ترک نکرد و با آن عظمت می فرمود من در مقابل خانواده شهدا احساس عجز و حقارت می‌کنم.
کد خبر: ۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۵ - 25May 2013

امام حتی در دوران کسالت و بیماری نیز دیدار با خانواده شهدا را ترک نکرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مراسم تجلیل از مددکاران نمونه ادارات کل بنیادهای سراسر کشور که در قم برگزار شد، خدمت به بندگان خداوند را معادل 9 هزار سال عبادت بیان کرد و اظهار داشت: خدمت به بندگان خداوند بعد از توحید از مصادیق عمل صالح است و اگر این بندگان خدا از مسلمانان و مومنان و ایثارگران باشند این خدمت نیز اجر مضاعفی دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد افزود: امام حتی در دوران کسالت و بیماری نیز دیدار با خانواده شهدا را ترک نکرد و با آن عظمت می فرمود من در مقابل خانواده شهدا احساس عجز و حقارت می کنم.

وی افزود: مقام معظم رهبری هرگاه از نظر فضای روحی تحت فشار باشند با خانواده شهدا دیدار میکنند و این بهترین ساعات ایشان است. ایشان در دیدارها به خانواده معظم شهدا می فرماید "من آمدهام که به شما عرض ارادت و اخلاص کنم".

وی ادامه داد: در هر نظامی فیلترهایی وجود دارد در نظام اسلامی شورای نگهبان احراز صلاحیت را عهده دار است و  نظر این شورا برای ما حجت است. امام حضور در انتخابات را واجب شرعی و نفس رای دادن را، رای به نظام اسلامی میدانستند. امروز جبهه ما حماسه در عرصه سیاسی و حضور  پرشور در انتخابات و  شکست دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تاکید کرد: امتحانات الهی هیچگاه تمام نمیشود بلکه سخت تر میشود، در این امتحانات ریزشها و رویشها را شاهدیم، باید تلاش کنیم تا در این پیچ تاریخی پیروز باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار