غلامرضا فرجی مطرح کرد

افزایش فروش "تنهای تنهای تنها" در سینماهای کشور

مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بودجه تولید این فیلم یک بیستم برخی از فیلم‌های موجود است.
کد خبر: ۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷ - 08December 2013

افزایش فروش

"غلامرضا فرجی" مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: فیلم "تنهای تنهای تنها" با بودجه کمی تولید شده و در مقایسه با دیگر تولیدات سینمای ایران مخصوصا فیلم های فاخر یک فیلم کم خرج به حساب می آید، بودجه ای که برای تولید این فیلم هزینه شده است یک بیستم برخی از فیلم هایی است که تولید می شود .

وی افزود: فروش فیلم روز به روز بهتر می شود و هر روز تماشاگران بیشتری به دیدن فیلم می روند. تلویزیون همکاری خوبی با ما دارد و تیزر این فیلم را به طور مستمر پخش می کند. برای بهتر دیده شدن فیلم برنامه ریزی کرده ایم تا بلیط نیم بهاء در اختیار ارگانها و نهادهای دولتی و دانش آموزی و دانشجویی قرار گیرد.

وی با موثر خواندن نشست هایی که کارگردان فیلم در خبرگزاری ها و دانشگاه های مختلف داشته است تصریح کرد: تعداد زیادی از دانشگاههای کشور متقاضی اکران این فیلم هستند. در دانشگاه سیستان و بلوچستان پنج سانس اکران داشتیم، در دانشگاه شیراز سه سانس و در دانشگاه خوزستان دو سانس. تعداد زیادی از دانشگاه های تهران متقاضی اکران این فیلم هستند که این تقاضاها در دست بررسی است.

فرجی خاطر نشان کرد: اکران و فروش این فیلم را نمی توان با فیلم های تجاری مقایسه کرد، این کار با فیلم های تجاری متفاوت است و برای بهتر شدن فروش آن باید کمی صبر کرد. دیده شدن این فیلم و رسیدن آن به فروش مطلوب احتیاج به زمان دارد که حتما این زمان را برای آن فراهم خواهیم کرد.

وی با اشاره به بودجه کم برای تولید فیلم "تنهای تنهای تنها" گفت: فروش این فیلم در برخی سینماها با فیلم "استرداد" برابری می کند. دیروز در سینما بهمن فروش این فیلم 530 هزار تومان و فروش فیلم استرداد 550 هزار تومان بوده است، یعنی استرداد فقط چهار بلیط بیشتر از "تنهای تنهای تنها" فروخته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار