۱۴ شهید در حمله جدید جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یمن

در تازه ترین حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مسکونی یمن، دست کم ۱۴ شهروند یمنی به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۷۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 25March 2016

۱۴ شهید در حمله جدید جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یمن

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، به نقل از المسیره، در پی تازه ترین حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به منازل مسکونی تعز که امروز جمعه صورت گرفت، دست کم 14 شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین منطقه الضباب در غرب شهر تعز را بمباران کردند.

عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان شبوه

یک منبع نظامی گفت که مزدوران عربستان روز گذشته متحمل خسارات سنگینی شدند و همچنین تلاشهای آنها برای پیشروی به سمت استان شبوه خنثی شد.

این منبع گفت که ارتش و کمیتههای مردمی یمن موفق شدند 17 دستگاه تانک را در درگیری با مزدوران و متجاوزان در دو منطقه بیحان و عسیلان در استان شبوه منهدم کند.

وی افزود که عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیتههای مردمی یمن در راستای پیروزیهای پی در پی ارتش و کمیتههای مردمی یمن در جبهه استان شعبه حاصل شده است.

دو روز قبل نیز یگان موشکی ارتش و کمیتههای مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران در منطقه عسیلان را موشک باران کرد.

و خبر دیگر اینکه یگان موشکی ارتش و کمیتههای مردمی یمن امروز مرکز تجمع مزدوران عربستان در استان مأرب را موشک باران کرد.

در پی تازه ترین حمله جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی به یک منزل مسکونی در استان عمران یک زن یمنی به شهادت رسید و دو کودک نیز زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته یا زخمی شده و دهها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار