نقد و بررسی رمان "بچه‌های کارون" در فرهنگسرای انقلاب

"بچه‌های کارون" روایتی متفاوت از اشغال و آزادسازی خرمشهر از نگاه چند نوجوان است که در کنار رود کارون در سنگر نیروهای ایرانی به سر می‌برند و تجربه منحصر به فردی از جنگ به دست می‌آورند.
کد خبر: ۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲ - 08December 2013

نقد و بررسی رمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نشست نقد و بررسی رمان "بچههای کارون" نوشته احمد دهقان با حضور مازیار میری، کارگردان فیلم حوض نقاشی برگزار میشود.

چهارمین نشست "باشگاه کتاب" به منظور نقد و بررسی آخرین اثر احمد دهقان و با حضور نویسنده، صادق کرمیار، مدیرکارگاه قصه و رمان حوزه هنری؛ علیرضا بهرامی، منتقد و مازیار میری، کارگردان سینما در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

"بچههای کارون" روایتی متفاوت از اشغال و آزادسازی خرمشهر از نگاه چند نوجوان است که در کنار رود کارون در سنگر نیروهای ایرانی به سر میبرند و تجربه منحصر به فردی از جنگ به دست میآورند.

این رمان به گفته نویسندهاش داستانی است که روزهای ملی کشور را برای نوجوانان روایت میکند. در این رمان به خوبی نشان داده میشود که نوجوانهای آن روزگار در جبههها کارهایی را انجام دادند که بزرگتر از حد و اندازه و سن آنها بود.

فرهنگسرای انقلاب اسلامی به منظور تسهیل مطالعه این اثر، امکان امانت گرفتن این کتاب برای اعضای کتابخانهها و خریداری آن با تخفیف 50 درصدی را برای علاقمندان فراهم کردهاست.

نشست نقد و بررسی رمان "بچههای کارون" سهشنبه نوزدهم آذرماه ساعت 16 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار