اجرای طرح بین‌المللی «مادران آسمانی» همزمان در ایران، لبنان، عراق و سوریه

طرح «مادران آسمانی» همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر ویژه تقدیر از مادران شهدا امسال به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 28March 2016

اجرای طرح بین‌المللی «مادران آسمانی» همزمان در ایران، لبنان، عراق و سوریه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، 6سال است که طرحی بهنام طرح «مادران آسمانی» همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر ویژه تقدیر از مادران شهدا در تهران اجرا میشود. این کار که بهصورت یک فعالیت خودجوش فرهنگی از بسیج منطقه تهرانپارس آغاز شده است کمکم در سراسر تهران اجرا میشود. در این طرح جوانان هیئتی و بسیجی منطقه تهرانپارس بهاتفاق جمعی از مسئولین در اقدام فرهنگی با دستهگل، شیرینی و بسته فرهنگی به دیدار مادران شهدای تهرانی میروند. سال گذشته مجریان این طرح در منزل 350 مادر شهید این منطقه حضور یافته و بهنیابت از فرزندان شهیدشان روز مادر را به آنان تبریک گفتند.

این طرح برای هفتمین سال در فروردین 95 در تهران برگزار خواهد شد. محمد شیخ یکی از مجریان و فعالان برگزاری این طرح در گفتگو با تسنیم از بین المللی شدن این طرح خبر داد و گفت: امسال هماهنگیهایی صورت گرفته تا طرح مادران آسمانی بین المللی برگزار شود، به این ترتیب طرح بین المللی مادران آسمانی در کشورهای عراق، لبنان و سوریه نیز اجرا خواهد شد و همانند طرح داخلی، در این کشورها نیز گروههایی برای دیدار با مادران شهدای مقاومت منطقه در این کشورها و تبریک روز مادر به آنها راهی منازل آنها خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها