ما آماده‌ایم-357/

استقبال پرشور زائران راهیان نور از اقدامات فرهنگی و نظامی پادگان میشداغ

فرمانده تیپ ۴۵ تکاور نیروی زمینی ارتش از استقبال پرشور زائران سرزمین‌های نور از فعالیت‌های فرهنگی و نظامی پادگان میشداغ در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ - 29March 2016

استقبال پرشور زائران راهیان نور از اقدامات فرهنگی و نظامی پادگان میشداغ

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم ستاد تقی دریکوند، فرمانده تیپ 45 تکاور نیروی زمینی ارتش از استقبال پرشور زائران سرزمین های نور از فعالیت های فرهنگی و نظامی پادگان میشداغ در ایام نوروز خبرداد و افزود: این پادگان در ایام نوروز امسال پذیرایی حدود 50 هزار بازدیدکننده تاکنون بوده است.

امیر دریکوند با بیان اینکه در 10 روز گذشته به طور متوسط روزانه پذیرای بیش از 4 هزار و پانصد بازدیدکننده سرزمینهای نور بودهایم؛ تصریح کرد: زائران پس از حضور در پادگان میشداغ ارتش و اقامه نماز و صرف شام به محل برگزاری رزمایش و تک شبانه این پادگان هدایت میشوند و ما در آنجا تک شبانه با فشنگ و مهمات واقعی اجرا میکنیم که مورد استقبال بسیار زیاد زائران به ویژه جوانان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پادگان میشداغ ارتش پس از عملیات طریق القدس و فتح المبین به عنوان قرارگاه تاکتیکی نیروی زمینی استفاده میشده است، افزود: شهید سپهبد صیاد شیرازی که نامش زینت بخش این پادگان است با استقرار یک قرارگاه تاکتیکی مستحکم در این پادگان شرایط طراحی عملیاتهای فراوانی را در طول دفاع مقدس در پادگان میشداغ فراهم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار