ما آماده‌ایم-359/ذوالفقاری خبر داد

ارائه آموزش جنگ‌های نوین در نمایشگاه هوایی راهیان نور ارتش

مسئول غرفه جنگ نوین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور ارتش گفت: در این نمایشگاه آموزش‌های لازم جهت مقابله با عوامل شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ - 29March 2016

ارائه آموزش جنگ‌های نوین در نمایشگاه هوایی راهیان نور ارتش

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مسعود ذوالفقاری، مسئول غرفه جنگ نوین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور ارتش با بیان اینکه در این غرفه تجهیزات دفاع در برابر جنگ های نوین به نمایش گذاشته شده است؛ گفت: با توجه به استقبال و شمار زیاد بازدیدکنندگان نمایشگاه فرصت مناسبی است تا برای آشنایی عموم مردم با روش های دفاع در برابر جنگ های نوین آنها را با تجهیزات حفاظتی، روش ها و مواد رفع آلودگی آشنا کنیم.

وی افزود: اقدامات و کارهای اولیه برای دفاع در برابر حملات غیرمتعارف مانند طریق صحیح استفاده از ماسک، نحوه تزریق آمپول و وسایل امدادی به بازدیدکنندگان آموزش داده می شود.

ذوالفقاری تجهیزات به نمایش درآمده را کاملا ساخت داخل برشمرد و اظهار داشت: تمام دستگاهها و تجهیزات موجود در این غرفه ساخت صنایع دفاعی داخلی است که در شرایط مختلف با موفقیت تست و ارزیابی شدهاند.

وی گفت: دستگاههای نمونهبردار میکروبی، دستگاه تشعشع سنج، دستگاه 5-3 و سایر وسایل حفاظتی مانند ماسک و لباس از تجهیزات داخلی به نمایش در آمده است.

مسئول غرفه جنگ نوین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور ماسک IM-2 را یکی از تجهیزات داخلی به نمایش درآمده برشمرد و اظهار داشت: این ماسک به صورت کاملا بومی طراحی و ساخته شده که در برابر عوامل دودزا و اشک آور عملکرد بسیار خوبی داشته است.

ذوالفقاری در پایان گفت: آموزشهای ارائه شده در این نمایشگاه در مواقع بحران می تواند باعث کاهش چشمگیر تلفات و آسیبپذیری در برابر حملات شیمیایی، میکروبی و هستهای شود.

نظر شما
پربیننده ها