سردار ساجدی نیا خبر داد:

کاهش 19 درصدی سرقت در نوروز 95

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش 19درصدی انواع سرقت در ایام نوروز خبر داد و افزود: با تلاش ماموران انتظامی تهران بزرگ در زمینه دستگیری سارقان نیز توفیقات بسیار خوبی داشته ایم.
کد خبر: ۷۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ - 29March 2016

کاهش 19 درصدی سرقت در نوروز 95

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار ساجدی نیا با اعلام این خبر گفت:"با اقدامات عملیاتی و پیشگیرانه بعمل آمده در قبل از نوروز 95 و اجرای طرح های مختلف در سطح شهر تهران  و پبش بینی های لازم در زمینه پیشگری از وقوع جرائم از 27اسفند94 تا 10فروردین 95 شاهد کاهش چشمگیر وقوع انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته هستیم.

ساجدی نیا در ابن خصوص اظهار داشت:تامین امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروزی اولویت مهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است بطوریکه با راه اندازی 400 ایستگاه پلیس در محلات توانسته ایم احساس امنیت را نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهیم و شاهد استقبال شهروندان تهرانی و مسافرین در این طرح باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس پایتخت در طرح انتظامی –ترافیکی نوروز 95 در حال ارائه خدمات به مردم هستند، خاطرنشان کرد:ایستگاه های انتظامی، ترافیکی و گشت های نوروزی شهری کار تامین امنیت پایتخت نشینان  و مسافران محترم را بر عهده دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به توسعه تکنولوژی و پیچیدگی جرایم به ویژه سرقت ها بر لزوم آموزش همگانی و احساس مسئولیت فردی و اجتماعی اقشار مختلف در حفظ و نگهداری از اموال و تجهیزات خود تاکید کرد.

وی ادامه داد:همبستگی عملیاتی برای جلوگیری از فرار مجرمان و سارقان حرفه ای بسیار حائز اهمیت بوده به نحوی که بایستی با بکارگیری تمامی طرح ها از جمله طرح مهار از موفقیت آمیز بودن هر گونه سرقت و جرایم مهم جلوگیری کرد.

سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا با اشاره به تاکید فرمانده محترم ناجا مبنی بر کاهش سرقت در شهرها به ویژه کلانشهری نظیر تهران گفت:عوامل اجرایی کلانتری ها و ایستگاه های پلیس عزم همگانی برای کاهش سرقت را در دستور کار خود قرار داده اند و به نظام مند کردن گشت های انتظامی اعم از گشت پیاده موتوری،خودرویی و تلفیق پلیس های تخصصی تاکید شده است.

این مقام انتظامی به لزوم برنامه ریزی صحیح برای امنیت و آسایش عمومی تاکید کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان به این حوزه شد.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با نهادینه شدن نظم و قانون و ارتقاء مولفه های فرهنگ دینی و ارزشی در جامعه، انسجام بخشی بیشتری در افزایش اقتدار ملی و امنیت عمومی نمایان میشود به نحوی که میتوان بازتاب آن را در آینه عمل و در تمامی عرصهها و از جمله عرصه اقتصادی به خوبی مشاهده کرد.

وی افزود:افزایش اعتماد اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین بسترها در ساختارهای اجتماعی و فرهنگی رویکردی است که در بستر ماموریت های مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سال جدید دنبال می شود و لازمه آن تقویت احساس مسئولیت و حسن انجام کار توسط کارکنان می باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه با شروع به کار قرارگاه نوروزی امام علی(ع) وقوعات سرقت کاهش و دستگیری سارقان نیز افزاش یافته بیان داشت:اشرافیت ، کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای انتظامی با اولویت پیشگیری و برخورد قاطع با ناهنجاری های اجتماعی از جلمه ملزوماتی است که بایستی در افزایش احساس امنیت اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز بدان توجه و تاکید شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار