سازمان بسیج اساتیدکشور خبر داد:

رونمایی از پنج عنوان کتاب نفیس در کنگره شهدای جهادعلمی

این پنج عنوان کتاب‌ با محوریت شهدای شاخص جهاد علمی توسط پنج تیم حرفه‌ای زیرنظر معاونت آموزشی سازمان بسیج اساتید گردآوری و تألیف شده است.
کد خبر: ۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶ - 09December 2013

رونمایی از پنج عنوان کتاب نفیس در کنگره شهدای جهادعلمی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پنج کتاب نفیس، همزمان با برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی روز پنجشنبه با حضور ۷۰۰ استاد بسیجی از دانشگاههای سراسر کشور و مسئولان و مدیران فراهنگی و سیاسی و با حضور خانواده شهدای علمی و هسته ای طی مراسمی در مرکز بینالمللی همایش های صدا و سیما رونمایی می شوند.

این کتابها با محوریت شهدای شاخص جهاد علمی: دکتر مجید شهریاری، دکتر مسعود علی محمدی، سردار حسن طهرانی مقدم، مهندس مصطفی احمدی روشن و مهندس داریوش رضایی نژاد توسط پنج تیم حرفهای زیرنظر معاونت آموزشی سازمان گردآوری و تألیف شده و با نگاهی جامع،جذاب و متفاوت پیرامون زندگی،آثار، مجاهدت های علمی و دستاوردها و برکات معنوی این شهدا به نگارش درآمده است.

کنگره شهدای جهاد علمی با اهدافی چون: پاسداشت مجاهدت های شهدای شاخص جهاد علمی در راه پیشرفت و استقلال کشور، تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری مرتبط با شهدای جهاد علمی و انسجام بخشی به آثار هنری و فرهنگی در راستای مقام و منزلت علم جهادی با محوریت شهدای دانش و به صورت ویژه، شهدای هسته ای توسط سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار