حسین امیدیان:

شهدای جهاد علمی راه را برای جوانان باز کردند

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتیدکشوردرباره برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی گفت: یکی از بهترین راه های پیشرفت برای هر کشور الگوسازی است و شهدا بهترین الگو هستند.
کد خبر: ۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹ - 10December 2013

شهدای جهاد علمی راه را برای جوانان باز کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسین امیدیان" معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اگر بتوانیم به معرفی الگوهای نو و مفید و انسان های فرهیخته و شهدای علمی بپردازیم می توانیم راه جدیدی را برای جوانان کشور باز کنیم.

وی همچنین گفت: اگر جوانانی که به صورت تخصصی علاقمند به این حوزه هستند بتوانند به ابعاد زندگی شهدای علمی بپردازند می توانند به آنچه مورد دلخواهشان است برسند و رشد کنند.

امیدیان خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در دوره جدید راهی جز رفتن به سمت تخصص نداریم و برای اینکه بتوانیم به مقام برتر و بالاتر برسیم باید در حوزه علمی تخصصی کار کنیم زیرا این موارد خود به خود رشد نمی کنند مگر اینکه در بخش انسان سازی آن کار کنیم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید افزود: شهدای جهاد علمی انسان هایی هستند که ثابت کردند با تخصص ایرانی می توانیم در مقابل غرب بایستیم و حتی به جایگاه بالاتری برسیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای جهاد علمی راه را برای جوانان باز کردند و نشان دادند که راه های جدید برای آنها همیشه وجود دارد.

امیدیان در پایان متذکر شد: در طول این سال ها تلاش دشمن همواره بر این بوده تا ما را از نظر علمی فلج و از عرصه خارج کند اما تلاش شهدای علمی نگذاشت تا آنها به این هدف برسند ضمن اینکه اگر علم در ثریا هم باشد مردم ایران می توانند به آن برسند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار