طباطبایی خبر داد

مسئولان ستاد راهیان نور استان‌ها معرفی می‌شوند

مسئول روابط عمومی ستاد راهیان نور گفت: پس از اتمام مراحل واگذاری نمایندگی استان‌ها نام هر کدام از مسئولان ستاد و استان مربوطه از طریق سایت راهیان نورستاد شهید صیاد شیرازی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶ - 09December 2013

مسئولان ستاد راهیان نور استان‌ها معرفی می‌شوند

سید امیر طباطبایی مسئول روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به استقبال گروهها و مراکز فرهنگی مختلف شهرستانها جهت حضور در برنامه­های ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و با عنایت به تجمیع نمودن کاروانهای هر استان، تصمیم اتخاذ شده بر آن است که در هر استان از کشور یکی از مراکز فرهنگی فعال آن استان، بعنوان نماینده ستاد شهید صیاد شیرازی، امور ثبت نام و اعزام کاروانها را بعهده داشته باشند.

طباطبایی افزود: پس از مشخص شدن نمایندگی راهیان نور استانها مسئولین محترم کاروانها باید با هماهنگی با نماینده استانی خود، تاریخهای درخواستی خود را اعلام کنند که پس از انجام مراحل ثبت نام، تاریخ اعزام آنان را به ستاد مرکزی اعلام کرده تا بتوانیم در خدمت زائرین باشیم.

مسئول روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی ادامه داد: درخواست کنندگان نمایندگی برای هر استان می­توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مسئول روابط عمومی ستاد، طباطبایی با شماره ۰۹۱۲۲۵۱۳۸۲۴ تماس بگیرند تا در خصوص شرایط واگذاری نمایندگی استانی اطلاعات لازم را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام مراحل واگذاری نمایندگی استانها نام هر کدام از مسئولان ستاد و استان مربوطه از طریق سایت راهیان نورستاد شهید صیاد شیرازی اعلام خواهد شد.

طباطبایی در پایان گفت: با توجه به ثبت نام تفکیکی خواهران و برادران در ستاد راهیان نورستاد شهید صیاد شیرازی جهت حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در صورتیکه کاروانی ظرفیت یک روز ۶۵۰ نفر را کامل نماید می­تواند نحوه تعداد حضور زائران خود را مشخص کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار