میرزایی مطرح کرد

اعزام 320 دانش‌آموز دختر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون گفت: 320 دانش‌آموز دختر کازرونی به همراه راوی، روحانی و فرهنگیان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴ - 09December 2013

اعزام 320 دانش‌آموز دختر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عبدالحسین میرزایی فرمانده بسیج دانشآموزی شهید فهمیده کازرون اظهار داشت: یادگاران و راویان هشت سال دفاع مقدس در کاروانهای راهیان نور فرهنگ ایثار و شهادت را برای دانش آموزان تبیین و بازگو می کنند.

میرزایی افزود: دانشآموزان از مدرسهای که دارای میز و نیمکت، کتاب و دفتر است به مدت سه روز به مدرسهای که مزین به درس ایثار و شهادت و یاد و خاطره شهدا است سفر میکنند.

میرزایی تصریح کرد: 320 دانش آموز دختر مقطع متوسطه و فنی و حرفهای در قالب 8 دستگاه اتوبوس  به همراه چند راوی، روحانی و .... از شهر کازرون در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه و معراج شهدا اعزام شد.

فرمانده بسیج دانشآموزی شهید فهمیده کازرون ادامه داد: این دانشآموزان در مناطق عملیاتی، رزمایش و یا بازسازی صحنههای جنگ با عنوان بچههای آسمانی را تماشا خواهند کرد.

وی در پایان گفت: اعزام این کاروان با بدرقه خانوادههای معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و تنی چند از مسئولان شهرستان کازرون از گلزار بهشت زهرای این شهر صورت گرفت.

نظر شما
پربیننده ها