جهانبخشی خبر داد

دانش‌آموزان طارمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان طارم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳ - 09December 2013

دانش‌آموزان طارمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "اقبال جهانبخشی" فرمانده سپاه ناحیه طارم اظهار داشت: 284 دانش آموز دختر طارمی در قالب 6 دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

جهانبخشی افزود: هدف از اعزام دانشآموزان به مناطق عملیاتی گذراندن و آشنایی با درس آمادگی دفاعی و بازدید از مناطق 8 سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم ادامه داد: محل استقرار دانشآموزان خرمشهر است و در این مدت دانشآموزان بسیجی از یادمانهای «اروند کنار، شلمچه و شهدای هویزه»بازدید کردند.

وی تصریح کرد: برپایی نماز جماعت، یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و برنامههای دعا و نیایش از جمله  برنامههای این کاروان است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به اهداف اجرای اردوهای راهیان نور و اعزام دانشآموزان به مناطق عملیاتی بییان کرد: آشنایی دانشآموزان با شجاعت، ایثارگری، جانفشانی و دلاورمردیهای رزمندگان، ایثارگران و آزادگان از اهداف برگزاری این اردوها است.

وی خاطر نشان کرد:دوره بعدی اردوهای راهیان نور محلات در اسفندماه جاری برای تمام اقشار جامعه از جمله بسیجیان، دانشجویان، کسبه، مردم عادی برگزار میشود.

جهانبخشی در پایان اعلام کرد: علاقهمندان میتوانند در زمان اعلام شده برای ثبت نام به پایگاهها و حوزههای مقاومت بسیج شهرستان طارم مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها