به مناسبت بیستم فروردین؛

روز ملی فناوری هسته ای با هیچ مذاکره‌ای از تقویم حذف نمی‌شود/ رؤیای آشفته ی امریکایی‌ها

روز ملی فناوری هسته ای در دل خود ماجراهای بسیاری دارد که همه ی آنها مصداق عملی «مرگ بر آمریکا» هستند. هر قدمی که ملت ایران به سمت رشد و تعالی گام بردارد به قدرتمندتر شدن جبهه مستضعفان می انجامد و یک قدم به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر می شویم.
کد خبر: ۷۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 08April 2016

روز ملی فناوری هسته ای با هیچ مذاکره‌ای از تقویم حذف نمی‌شود/ رؤیای آشفته ی امریکایی‌ها

گروه اخبار داخلی دفاع پرس- محمد ایرانی؛ آدم آهنی غول پیکری جلو میآید. بدنِ زنِ مسلمانِ محجبهی ایرانی را اسکن میکند. دوربین پشت سر آدم آهنی را نشان می دهد که تصویر برهنهی اسکنشدهی زن را نشان می دهد. مجری و خبرنگار با حرارت از کشته نشدن نیروهای امریکایی در مبارزه با تروریسم! حرف می زنند. تصویر، لانگ شات می شود. فضای باز شهر و مختصات آن را می توان تشخیص داد. «برج میلاد» در وسط صحنه خودنمایی می کند. اینجا ایران است. امریکایی ها برای فتح تهران با «روبوکاپ» آمدند.

خواب، خیالات و رؤیاهای هرکسی در هنر او متصور می شود. فیلمسازهای امریکایی مدام از تسخیر تهران، تصویر می سازند و این که «پس از یک توافق احتمالی، شکست ایران فرا می رسد.» این را هالیوود می گوید. این کمپانی فیلم سازی در «آرگو»، «حجاب طلایی»، «شمارش معکوس؛ اورشلیم»، «ترانسفورمرز 3»  و حتی سریال های امریکایی مختلفی مثل «24» همین فضا را به تصویر میکشد. می خواهد بگوید داستان انرژی هسته ای در کشور ما یا با «مذاکره علیه ایران» حل می شود یا ایران با «فشار و حمله» تسلیم خواهد شد. این آرزوی امریکایی هاست.

(بخشی از فیلم ضدایرانی روبوکاپ)

بیستم فروردین دقیقا نقطه ای است که ثابت می کند ایران حاضر به تسلیم شدن نیست. «شهدای هسته ای» بخشی از گزینه های ایرانی ها هستند که نشان می دهد به هیچ وجه این مردم حاضر نمی شوند سر تسلیم فرود بیاورند و با امریکا بسازند. شهادت جوان هایی مثل احمدی روشن و رضایی نژاد و اساتیدی مثل دکتر شهریاری و دکتر علی محمدی این واقعیت را بازگو می کند که خون های بسیاری برای به بار نشستن درخت انرژی هسته ای ریخته شده است. بمب گذاری ها و ترورهای مکرر در دوره ای برای عقب نشاندن ایران، باب شده بود، اکنون کمتر صورت می گیرد. استراتژی استکبار بعد از مقاومت مردم ایران تغییر کرد.

روز ملی فناوری هسته ای به بزرگی روز ملی شدن صنعت نفت بود. روزی که تمام جهان خواستار نفی حق مسلم ایران  بودند ولی حتی ذره ای عقب نشینی از این حق صورت نگرفت. سرانجام، مقاومت نتیجه داد. ایران به عضویت باشگاه هسته ای درآمد و جزو هشت کشور صاحب فناوری کامل چرخه هسته ای شد. روز ملی فناوری هسته ای یادآور شکست سهمگین جبهه استکبار است که با تمام توان خود و با تحریم های بی سابقه و وحشتناک علیه ملت، نتوانست کاری از پیش ببرد.

(دستگیری تفنگداران امریکایی پس از سخنرانی اوباما درباره قدرتمندی امریکا)

مذاکره و به زانو درآوردن ایران پشت میزهای دایره و مستطیل و لوزی! آخرین حربه ی امریکایی ها بود که تیرشان در این حمله هم به سنگ خورد. اگرچه به فرموده ی رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس، وزیر امور خارجه کشورمان نتوانست از همه خط قرمزها صیانت کند، اما با تدبیر هوشمندانه ی پاسداران و آزمایش موشکی به موقع، امریکایی ها غافلگیر شدند. غافلگیری از جنسِ لحظه ی دستگیری تفنگدارانشان دقیقا پس از سخنرانی پرطمطراق اوباما درباره قدرت بلامنازع امریکا.

روز ملی فناوری هسته ای فراتر از یک روز معمولی و شعاری در تقویم به شمار می رود. تبلیغات جبهه مستکبران علیه برنامه صلح آمیز ملت ایران، اثبات می کند که راه را درست رفتیم و دقیقا به هدف زدیم. این روزها حتی اگر عده ای خواب آمریکا را ببینند با وجود بیداری عمومی مردم و آگاهی آنها از حیله های مقابلشان، نمی توانند این خواب ها را تعبیر کنند. روز ملی فناوری هسته ای در دل خود ماجراهای بسیاری دارد که همه ی آنها مصداق عملی «مرگ بر آمریکا» هستند. هر قدمی که ملت ایران به سمت رشد و تعالی گام بردارد به قدرتمندتر شدن جبهه مستضعفان می انجامد و یک قدم به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر می شویم. شاید امریکایی ها هم فهمیده باشند که با هیچ مذاکره و قراردادی نمی توان روز ملی فناوری هسته ای را از تقویم پاک کرد.

چند جوان ایرانی کاسه صبرشان سرریز می شود. با هرچه که در دست دارند به سمت آدم آهنی ها حمله می کنند. چند آدم آهنی بزرگ را منفجر می کنند. خبرنگار با وحشت از صحنه می گریزد. رئیس آدم آهنی ها درخواست قطع برنامه ی زنده را می دهد. وضع بهم می ریزد. آنطور که فکر می کنند، فتح ایران در «فیلم روبوکاپ» ساختهی خودشان هم آسان نیست. آمریکاییها این روزها در هالیوود هم از جوانان ایرانی می ترسند. از جبهه ی جوانانِ خودجوشِ مومنِ انقلابی می هراسند. جوانان مومن، رؤیاهای امریکایی را آشفته کرده اند. آنها خودشان هم قبول دارند که نمی توانند تهران را سرنگون کنند حتی در خواب.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار