آیت الله صدیقی:

شهید بروجردی اکنون در کنار امام (ره) قهقهه مستانه سر می‌دهد

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور امروز ما به این معنی است که به شهیدان بگوییم ملت ما امروز زیر پرچم اسلام با ولایت عهد بسته است.
کد خبر: ۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴ - 10December 2013

شهید بروجردی اکنون در کنار امام (ره) قهقهه مستانه سر می‌دهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در جمع با شکوه وداع کنندگان با مادر سردار سرلشکر شهید محمد بروجردی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این بانوی بزرگوار اظهار داشت: شهید بروجردی برای دین خدا و ولی خدا به شهادت رسید و اکنون در کنار حضرت امام (ره) قهقهه مستانه سر می دهد.

وی با اشاره به اجتماع پرشور شرکت کنندگان در تشییع مادر شهید بروجردی بیان کرد: این اجتماع عظیم همسنگران در هشت سال دفاع مقدس، گردانندگان جبهه نبرد علیه باطل، افتخارآفرینان و مجاهدین فی سبیل الله نشان میدهد که آنها قدردان این شهید بزرگوار هستند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: مردم همواره با حضور در کنار شهیدان و خانواده معظم آنان اثبات کرده اند که عاشق و تشنه شهادت بوده و چشم به راه هستند تا خداوند این لباس پرافتخار را بر قامت آنان بپوشاند.

صدیقی تاکید کرد: حضور امروز ما به این معنی است که به شهیدان بگوییم ملت ما امروز زیر پرچم اسلام با ولایت عهد بسته اند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه به دنیا انسان را یزیدی و وادار به بیعت با یزید زمان می کند و این موضوع، عاملی است که مردم را از راه شهادت دور می کند. شهیدان جلوه ای از ولایت مداری بودند. ولایت مداری یعنی جان دادن برای حکومت الهی، تبعیت از امام زمان،  در زمان غیبت پیروی از جانشین او و غیرت دینی داشتن است.

وی در پایان گفت: اسلام در تمامی شئون زندگی دارای برنامه و طرح برای حکومت، مقاومت و فرهنگ است؛ زیرا اسلام دین زندگی و جهاد است.


 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار