فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نزاجا:

زندگی امیر سپهبد علی صیاد شیرازی سراسر اخلاص و ایثار بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نزاجا گفت: سراسر زندگی امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اخلاص و ایثار بود.
کد خبر: ۷۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ - 09April 2016

زندگی امیر سپهبد علی صیاد شیرازی سراسر اخلاص و ایثار بود

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، امیر "حشمت الله ملکیان" در هفدهمین یادواره امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری از جمله سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی و سردار سعید قربان نژاد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: این شهید بزرگوار قبل از انقلاب حلقه رابط انقلابیون و ارتش بود، چنان که فعالیت های وی باعث شده بود ارتش پیش از انقلاب با یک فرمان امام خمینی (ره) به صف انقلابیون بپیوندد.

وی ادامه داد: می توانیم بگویم ارتش قبل از انقلاب به پاس وجود شهدای بزرگی چون امیر صیاد شیرازی در کنار انقلابیون قرار داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نزاجا در ادامه با اشاره به کارهای بزرگ شهید صیاد شیرازی در طول دوران دفاع مقدس، افزود: در 8 سال دفاع مقدس امیر صیاد شیرازی عملیات های بزرگی را فرماندهی کرد که از آن جمله می توان به عملیات طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس اشاره کرد که همگی با پیروزی و نصرت برای رزمندگان جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

ملکیان آخرین عملیات غرورآفرین به فرماندهی امیرصیاد شیرازی را عملیات مرصاد ذکر کرد و گفت: این عملیات ضربه بزرگی بر پیکره ضدانقلاب و منافقین زد چنان که تا سال ها کینه این ضربه را بر دل نگه داشتند.

گفتنی است؛ در این مراسم امیر "دربندی" از همرزمان شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به نقل خاطراتی از وی پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار