باقری دولابی به دفاع پرس خبر داد؛

16 و 17 اردیبهشت؛ برگزاری راهیان نور تخصصی لشکر سیدالشهدا(ع) در فکه

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا(ع) از برگزاری راهیان نور تخصصی این لشکر در روزهای 16 و 17 اردیبهشت در محل یادمان عملیات سیدالشهدا(ع) در فکه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 10April 2016

16 و 17 اردیبهشت؛ برگزاری راهیان نور تخصصی لشکر سیدالشهدا(ع) در فکه

"اکبر باقری دولابی" رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از برگزاری سومین برنامه تخصصی راهیان نور ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز عملیات سیدالشهداء ویژه برنامهای با حضور خانواده شهدا و فرماندهان گردانها و دیگر فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه برگزار میشود.

وی افزود: طبق روال سال گذشته 22 اتوبوس که حدود 800 الی 1000 نفر از رزمندگان این عملیات است در این مراسم حضور مییابند و در این مراسم سردار فضلی به سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین فرماندهان هر گردان و رزمندگان روایتگری این مراسم را بر عهده خواهند داشت.

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در خصوص زمان برگزاری نیز اظهار کرد: 16 و 17 اردیبهشت ماه بازدید از منطقه عملیاتی فکه انجام میشود.

باقری دولابی با اشاره به حضور خانواده شهدای شاخص این عملیات همچون شهیدان «حسین اسکندرلو»، «علی اصغر ابراهیمی» و «محمدحسن حسنیان» افزود: در این عملیات بیش از 200 شهید داشتیم. سال گذشته خانواده شهید حسین اسکندرلو در این مراسم حضور یافتند. امسال نیز در خدمت خانوادههای شهدا خواهیم بود.

وی با بیان این مطلب که مراسم یک شب در پادگان شهید کلهر و صبح روز دیگر در فکه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه ما دو روزه است ولی اختیار را به گردانها دادهایم که در صورت علاقمندی میتوانند یک روز بیشتر بمانند و از مناطق عملیاتی بازدید کنند.

باقری دولابی در خصوص ادامه این ویژه برنامه در سالهای آینده خاطرنشان کرد: ویژه برنامه راهیان نور تخصصی در سالهای آینده به صورت گستردهتر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار