سردار رادان:

شرط پیروزی در جبهه مقاومت انقلابی ماندن است

سردار رادان گفت: داشتن معنویت و انقلابی ماندن است که باعث می شود در جبهه مقاومت به پیروزی برسیم.
کد خبر: ۷۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ - 11April 2016

شرط پیروزی در جبهه مقاومت انقلابی ماندن است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار احمد رضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در جلسه گزارش سالانه فعالیت های فرهنگی تبلیغی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با اشاره به اینکه صبوری خانواده های جانبازان جزو رزمندگی در راه اسلام محسوب می شود، اظهار داشت: خانواده شهدا و جانبازان نمونه و اسوه های صبر و ایثار هستند به عنوان مثال خانواده جانباز صد در صد، سید نور خدا موسوی که هشت سال است همسر این جانباز عزیز در منزل برای پرستاری از سید نور خدا، اتاق سی سی یو ایجاد کرده و شبانه روز از این جانباز قهرمان کشورمان، نگهداری می کند.

وی افزود: همسر جانباز صد در صد، سید نور خدا موسوی حتی حاضر نیست لحظه ای از کنار تخت پرستاری شوهرش، جدا شود زیرا وقتی به همسر این جانباز سرافراز اسلام  پیشنهاد دادیم یک هفته به همراه اعضای خانواده مهمان نیروی انتظامی در مشهد برای زیارت بارگاه ثامن الحجج(ع) باشند، این پیشنهاد را قبول نکرد.

سردار رادان ادامه داد: وی در توضیح رد این درخواست ناجا عنوان می کند که احساس می کنم اینجا بهشت است و هر خدمتی که در اینجا انجام می دهم هوای جنت و راضیه مرضیه را استشمام می کنم؛ در واقع این نشان از شأن بالای پرستاری از جانبازان را نشان می دهد.

وی سپس با اشاره به تحولات سوریه و عراق، بیان داشت: در این دو کشور که نبرد با جبهه تکفیری ها و کفر جریان دارد، داشتن معنویت و انقلابی ماندن در توجه به خانواده شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان است که می تواند باعث پیروزی شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا همچنین تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در جبهه مقاومت راه شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم باید انقلابی عمل کنیم تا از این طریق به سر منزل مقصود رهنمون شویم.

وی همچنین اضافه کرد: تأسی به امام خمینی(ره)، مرجعیت و شهدا است که می تواند در ادامه راه انقلاب کار ساز باشد به همین دلیل باید امسال بهتر از سال های گذشته خدمتگذار خانواده های شهدا و جانبازان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار