معاون استاندار مازندران:

ستاد دائمی بزرگداشت روز معلم در استان مازندران راه‌اندازی می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از تشکیل ستاد دائمی بزرگداشت روز معلم در استان خبر داد و گفت: ادارات کل و سازمان‌ها در دستگاه خود به بزرگداشت مقام معلم بپردازند و از علما، معلمان و اساتید، تجلیل کنند.
کد خبر: ۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ - 12April 2016

ستاد دائمی بزرگداشت روز معلم در استان مازندران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، علی رضا یونسی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران، در جلسه بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: شهید مطهری فیلسوف، علامه و دانشمند زمان بود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در طهارت روح، قدرت بیان و شهامت بینظیر بود، افزود: باید از دوران  کودکی و از مقطع پیشدبستانی دانشآموزان را با افکار، اندیشه، برنامه ، معرفت و آگاهی شهید مطهری آشنا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه معلمان سرمایههای معنوی جامعه هستند، افزود: معلمان باید با رعایت تمام الگوهای شخصیتی، الگوی مناسبی برای فرزندان و دانش آموزان جامعه باشند.

یونسی بیان داشت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران در فرمانداریها، بخشها و روستاها نسبت به تشکیل ستاد تجلیل و تکریم از مقام معلم اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی مازندران گفت: در برنامههای تجلیل از معلمان تنها به  تجلیل خلاصه نشود، بلکه برنامهها رنگ و بوی معرفت مطهری داشته باشد.

یونسی با بیان اینکه سازمانهای فرهنگی نیز با بودجه  فرهنگی خود در این  امر شرکت کنند افزود: ادارات کل و سازمانها در دستگاه خود به بزرگداشت مقام معلم بپردازند و از علما، معلمان  واساتید دستگاه  خود تقدیر و تجلیل کنند.

وی با اعلام اینکه با برنامهریزی دقیق و منسجم میتوانیم به این مراسم  رنگ و بوی مردمی بدهیم  و مردم  نیز در این  برنامه فرهنگی سهم مهمی داشته باشند، افزود: دیدار با خانواده معلمان شهد، معلمان آزاده، معلمان  جانباز و معلمان بیمار در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار