حسینیه شهدای گمنام جعفرآباد مغان در کنار حرم شهدا احداث می‌شود

حسینیه شهدای گمنام جعفرآباد مغان در کنار حرم مطهر شهدای گمنام این بخش احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ - 13April 2016

حسینیه شهدای گمنام جعفرآباد مغان در کنار حرم شهدا احداث می‌شود

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، دومین جلسه هیئت امنای شهدای گمنام بخش جعفرآباد مغان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در محل بخشداری شهرستان جعفرآباد برگزار شد.

در این جلسه علی واحد با تأکید بر اینکه هر اندازه که برای شهدا و نشر ارزش های این عزیزان کار شود باز هم کم است، خواستار اهتمام بیش از پیش اعضا در جهت ساخت حرم مطهر شهدای گمنام شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل، با تشریح مراحل فنی و اداری ساخت حرم افزود: امید است مراسم کلنگ زنی این حرم مطهر به زودی انجام پذیرد و با ساخت این حرم مردم غیور این خطه به ویژه جونان ولایی این دیار از وجود یک مرکز فرهنگی ارزشمند بهره مند گردند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام باقری امام جمعه بخش جعفر آباد مغان ضمن قدردانی از زحمات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اختصاص شهید گمنام به این شهرستان و پی گیری های مؤثر در جهت ساخت و بهره برداری از حرم مطهر بر لزوم استفاده جوانان و نسل های بعدی از ارزش های والای عاشورایی دفاع مقدس تأکید کرد.

در ادامه مهدی پورجم شهردار بخش جعفر آباد، مهنس سجاد موسوی مسئول مهندسی و امور یادمان های حفظ آثار استان اردبیل و سایر حاضران در خصوص طرح های پیشنهادی حرم شهدای گمنام به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.  

نظر شما
پربیننده ها