در مراسم اکران و تقدیر از عوامل فیلم «ایستاده در غبار»؛

رهبری گفت هر بخش کتاب «همپای صاعقه» قابلیت تبدیل به فیلم را دارد

گلعلی بابایی در مراسم اکران و تقدیر از عوامل فیلم «ایستاده در غبار» گفت: رهبری بعد از نوشتن تقریظ بر کتاب «همپای صاعقه» گفتند هر بخش این کتاب قابلیت تبدیل به فیلم را دارد.
کد خبر: ۷۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ - 13April 2016

رهبری گفت هر بخش کتاب «همپای صاعقه» قابلیت تبدیل به فیلم را دارد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، عصر روز گذشته (24 فروردین ماه) فیلم سینمایی«ایستاده در غبار» در دانشگاه شهید بهشتی اکران و با حضور خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی از دستاندکاران  این فیلم تجلیل به عمل آمد.

حبیباله والی نژاد تهیه کننده فیلم «ایستاده در غبار» درباره اظهارکرد: این فیلم حاصل زحمات چهار ساله دوستانی است که سعی کردند شخصیت حاج احمد متوسلیان را به نمایش بگذارند و در این راه همه تلاش خود را به کار گرفتند.

وی افزود: ما در این اثر سعی کردیم اول خود حاج احمد متوسلیان را بشناسیم و خود را مثل او کنیم؛ بعد بگوییم که میشود مانند حاج احمد متوسلیان شد یا نه.

والی نژاد گفت: امیدوارم این فیلم شروعی باشد برای جوانان ما تا راه شهدایی مانند حاج احمد متوسلیان را ادامه دهند.

در ادامه مراسم گلعلی بابایی نویسنده کتاب «همپای صاعقه» گفت: وقتی مقام معظم رهبری بر کتاب «همپای صاعقه» تقریظ نوشتند به من گفتند که کتاب مذکور ظرفیت این را دارد که هر بخش آن را به فیلم تبدیل کرد.

وی افزود: خوشبتانه قسمت زندگینامه حاج احمد متوسلیان به همت دوستانی مثل آقای والی نژاد و مهدویان تحت عنوان «ایستاده در غبار» تهیه شده که از این دوستان تشکر میکنم.

بابایی درباره زندگی حاج احمد متوسلیان گفت: امیدوارم جوانان ما از سادگی شهیدانی مانند حاج احمد متوسلیان درس بگیرند و در زندگی از آنها استفاده کنند؛ فیلم «ایستاده در غبار» و «آخرین روزهای زمستان» میتواند شروع خوبی برای تاثیرپذیری از زندگی شهیدان باشد.

محمد مهدی همدانی فرزند شهید مدافع حرم سرادر حسین همدانی نیز ضمن تشکر از والی نژاد و بابایی و دست اندر کاران فیلم «ایستاده در غبار» گفت : فیلمی با این سبک و شیوه  جدید  روایی اولین بار بود  که در صحنه ی سینمای ایران به نمایش گذاشته می شد و این فتح بابی بود که ان شاالله فیلم هایی در رابطه با  شهدای دیگر و حتی بزرگانی که  در جمع ما حضور دارند و شهید زنده اند، ساخت تا آنها را به عنوان الگویی برای جوانان و نوجوانان معرفی کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار