تازه‌ترین توصیه مرجعیت به بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عراق

نماینده مرجعیت عالی دینی عراق از تمام نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امنیتی خواست به توصیه‌ها و رهنمودهای مرجعیت در نبرد با تروریسم تکفیری پایبند باشند.
کد خبر: ۷۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ - 13April 2016

تازه‌ترین توصیه مرجعیت به بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عراق

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شیخ عبدالمهدی الکربلائی نماینده آیت الله  العظمی سیستانی در کربلای معلی از تمام رزمندگان و همچنین نیروهای امنیتی خواست به توصیهها و رهنمودهای مرجعیت عالی دینی در جریان عملیات آزادسازی فلوجه، موصل، کرکوک و دیگر مناطقی که همچنان تحت اشغال تروریستهای تکفیری است، پایبند باشند.

وی گفت بار دیگر بر ضرورت پایبندی نیروهای امنیتی و نیروهای شجاع داوطلب مردمی به توصیههای مرجعیت عالی دینی در خلال عملیات آزادسازی تاکید میکنیم.

وی افزود آیت الله العظمی سیستانی در توصیههای خود بر ضرورت پایبندی به آداب جهاد و اینکه حتی غیر مسلمانان هم مراعات شوند، تاکید کرده است.

الکربلائی بر ضرورت در نظرگرفتن توصیههای امام علی(ع) در ارتباط با جهاد و جنگ با دشمنان تاکید کرد.

خنثیسازی مینها در هیت ادامه دارد

از سوی دیگر الفرات گزارش داد نیروهای واحد مهندسی یگان مبارزه با تروریسم عراق، محلههای الزهور، الجمعیه و القادسیه شهرستان هیت در غرب استان الانبار را به طور کامل از بمبها و مینهای کارگذاشته شده از سوی تروریستهای تکفیری پاکسازی کردند.

سرلشکر عبدالغنی الاسدی فرمانده یگان مبارزه با تروریسم عراق گفت نیروهای این یگان همچنین 12 هزار غیرنظامی و 153 خانواده را  تخلیه کردهاند.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار