مادر سرداران شهید زین الدین:

مادران شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند

سرکار خانم اسلام دوست مادر سرداران شهید زین الدین در در جمع مادران و همسران شهدای استان بوشهر گفت: نقش تاریخی مادران و همسران شهدا در تربیت فرزندان خود، ریشه در فرهنگ اسلام دارد و می توان الگوهای اصیل آن را از زمان صدر اسلام نیز جستجو کرد.
کد خبر: ۷۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ - 14April 2016

مادران شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرکار خانم اسلام دوست مادر سرداران شهید زین الدین طی سخنانی اظهار کردند: دشمنان اسلام با هر حیله و نیرنگی به دنبال ضعیف نشان دادن دین اسلام بوده و می خواهند در دنیا اسلام هراسی ایجاد کنند. کشور ایران در زمینه مبارزه با این رفتار و برنامه های دشمنان اسلام پیشگام و کشوری امن است.

ایشان افزودند : بطور مسلم، از شهادت که اوج فداکاری و جانبازی است، کسانی استقبال می کنند که به عالم غیب و آخرت باور دارند. چنین اشخاصی با خدا معامله کرده اند. آیات متعدد قرآن کریم به تجلیل از کسانی می پردازد که با جان و مال خود جهاد می کنند و به آنها وعده اجرعظیم، بهشت ابدی و رضایت الهی داده است.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از همسر و فرزندان شهیدش پرداخت و گفت: فرزندم مهدی به خاطر انقلاب اسلامی از تحصیل در دانشگاه دولتی شیراز که در دوران پهلوی جزو بهترین دانشگاه ها بود گذشت . پس از آن نیز تصمیم گرفت بخاطر حضور امام در کشور فرانسه در آنجا به تحصیل بپردازد و از چهار دانشگاه معتبر فرانسه به ویژه سوربن نیز پذیرش داشت و در روزهایی که خود را برای رفتن اماده می کرد به او خبر بازگشت امام به کشور عزیزمان را دادند که باز هم از ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان سر باز زد و در ایران عزیز ماند تا در کنار امام با رژیم پهلوی مبارزه کند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند که به کمک پرورگار متعال این امر بزرگ و الهی نیز تحقق یافت.

مهدی در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز راه امام را ادامه داد و با شجاعت در جبهه نبرد حق علیه باطل شرکت کرد تا به درجه رفیع شهادت رسید. همسر بزرگوارم نیز در کتابفروشی که داشت به توزیع  رساله و کتاب های حضرت امام می پرداخت و به همین واسطه ساواک چندین بار متوالی ایشان را بازداشت و تبعید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار