امیر گلفام:

فرمان‌برداری از ولایت افتخار ارتش است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: ارتش با تقدیم بیش از 48 هزار شهید به پیشگاه ولایت و ملت، همواره در دفاع از نظام اسلامی پیشقدم بوده است.
کد خبر: ۷۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ - 15April 2016

فرمان‌برداری از ولایت افتخار ارتش است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام که امروز بهعنوان سخنران پیش از خطبههای نماز جمعه شهرری سخن میگفت، افزود: افتخار ارتش است که تحت فرمان ولایت فقیه بوده و هست. در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، هستههای ارتش انقلاب در دل ارتش طاغوت شکل گرفت. آن زمانی که ارتشیان در دل تاریکیهای رژیم منهوس پهلوی با ارتباط با مرجعیت و روحانیت راه خود را مشخص کردند و برای پیروزی ملت قدم برداشتند شهدایی همچون نامجو، صیاد و قرنی از جمله مرتبطین این حرکت بزرگ محسوب میشدند.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ارتش با تمام قدرت در کنار انقلاب حضور داشت و دارد و در حوادث مختلف آن زمان به ویژه غائله کردستان و گنبد حماسههای بیبدیلی آفرید.

امیر گلفام گفت: شهیدان فراشاهی، فلاحی و فکوری و شریف اشراف از جمله شهیدان آن دوران هستند. در دوران سراسر افتخار دفاعمقدس هم ارتش آزموده شد. آزمونی که باعث افتخار این ملت شده است و تا ابد برای هر آزادهای در سراسر عالم مایه بالندگی است. هر لحظه این دوران برگ زرینی است برای تاریخ این ملت. حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که این دفاع مقدس یک دانشگاه است. همین هم شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش افزود: این دانشگاه بزرگ بود که در تمام عرصههای انقلاب دانشجویانی تربیت کرد که باعث پیشرفت نظام اسلامی شدند. پیشرفتهایی که مدیون خون پاک شهیدان است. ارتش هم از این غافله دور نبود و برای این حرکت عظیم بیش از 48 هزار شهید سرافراز تقدیم تقدیم کرده است. برای قدم به قدم این خاک مقدس در زیر لوای ولایت، خونهای پاکی به زمین ریخته شده است تا گزندی به این سرزمین نرسد. اقتدار نظام اسلامی هم محصول این ایثارها است.

وی در پایان گفت: در روز رژه ارتش، این اقتدار را به رخ جهانیان میکشیم. ایام حماسهآفرینیهای نیروی زمینی و روز ارتش را به همه ملت ایران اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت میگویم. ما تا ابد با شهیدان عهد بستهایم تا آخرین لحظه پای نظام و سرزمینمان بمانیم تا به فیض شهادت نائل آییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار