سردار احمدی‌مقدم:

توجه به راه شهدا برای مسئولان یک تکلیف است

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی گفت: مسئولان باید هر روز در اعمال‌شان توجه به راه شهدا را مد نظر داشته باشند؛ زیرا این تکلیفی است که بر عهده همه به‌ویژه مسئولان قرار دارد.
کد خبر: ۷۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ - 16April 2016

توجه به راه شهدا برای مسئولان یک تکلیف است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار داوود غیاثیراد معاون فرهنگی هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور به نمایندگی از سرلشکر ایزدی معاون اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور و مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی دیدار و گفتوگو کرد.

سردار احمدیمقدم طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: انسان اگر عمل صالح انجام دهد که هر روز اجر شهید را ببرد، این برای او یک تکلیف محسوب میشود.

وی افزود: پس با توجه به این موضوع، مسئولان باید هر روز در اعمالشان توجه به راه شهدا را مد نظر داشته باشند؛ زیرا این تکلیفی است که بر عهده همه بهویژه مسئولان قرار دارد. به عبارت دیگر باید اجر شهید را هر روز در اعمالمان ملاحظه کنیم.

در این دیدار که در آستانه برگزاری همایش تقدیر از فرماندهان، شهدا و ایثارگران غرب و شمالغرب در دوران دفاع مقدس صورت گرفت، موضوعاتی از قبیل دیدار با خانواده شهدا بهویژه خانواده شهدای پیشمرگه غرب و شمالغرب کشور و نیز مدافعین حرم، و رفع برخی مشکلات این خانوادهها مورد بحث قرار گرفت.

سردار احمدیمقدم در این دیدار از برنامه خود برای سفر به استان مرکزی در روز چهارشنبه اول اردیبهشت 95 بهمنظور دیدار با خانواده شهید حجتالاسلام محلاتی نماینده امام(ره) در دوران دفاع مقدس خبر داد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر خود به استان مرکزی علاوه بر دیدار با خانواده شهید محلاتی، با خانواده شهیدان محمد و حمید شاهرخی از شهرستان محلات، شهید مهدی ضرغامی از شهدای شهرستان خمین و شهید مدافع حرم حمیدرضا انصاری از شهدای شهر اراک نیز دیدار خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها