رئیس شورای اجرایی حزب الله:

نقشه عربستان رسیدن به آن چیزی است که اسرائیل از تحقق آن درمانده است

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که نظام‌هایی مانند عربستان و متحدانش، خواهان این هستند که ملت‌های عربی و اسلامی ملت‌هایی فاسد و بی مسئولیت بوده که با یکدیگر درگیر باشند.
کد خبر: ۷۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ - 16April 2016

نقشه عربستان رسیدن به آن چیزی است که اسرائیل از تحقق آن درمانده است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله طی سخنانی در مراسم هفتمین روز شهادت محمد محمود عوده از رزمندگان حزب الله گفت: اعلام جنگ رژیم سعودی و متحدانش علیه حزب الله چیز جدیدی نیست و این جنگ از زمان آغاز مقاومت، شروع شده است. هرچند این جنگ در ابتدا به صورت آرام جریان داشت، اما امروز آنها مستقیما علیه حزب الله و محور مقاومت اعلام جنگ کرده اند.

وی افزود: این نظامها خواهان این هستند که ملتهای عربی و اسلامی ملتهایی فاسد و بی مسئولیت و با یکدیگر درگیر باشند، بنابراین نمی توانند با امت عربی قوی و مقاوم، همزیستی داشته باشند.

امین السید گفت نقشه عربستان در حال حاضر، تحقق آنچه است که اسرائیل در سطح سیاسی و رسانه ای از تحقق آن درماند، لذا این رژیم تلاش کرد که حزب الله را به تروریسم متهم کند. عربستان و متحدانش در جریان نشست سازمان همکاری اسلامی تلاش کردند که پیش نویسی عربی و اسلامی برای تروریستی خواندن حزب الله به شورای امنیت تقدیم کنند. دلیل این تلاشها این است که حزب الله موفق شد پروژه سیاسی آنها را در سوریه و ابزارهایشان را در داخل مرزهای لبنان و سوریه شکست دهد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله اظهار داشت: تروریسمی وجود دارد که نام آن عربستان است که جنگ و تجاوز را علیه حزب الله و مقاومت و علیه همه جنبشهای مقاومت در دنیا و جهان عرب به کار می برد.

وی افزود که برخی در لبنان برای موفقیت آمیز کردن نقشه عربستان و پروژه آن در سوریه تلاش کردند و دولت و نهادها و مسئولان را برای نیل به این هدف به خدمت گرفتند. این عده هیچ مشکلی با این قضیه نداشتند که افراد مسلح در مرزها و در بقاع و در بیروت حضور داشته باشند. این پروژه نیز به میزان 95 درصد شکست خورد و 5 درصد دیگر همچنان در شبکه های مخفی در لبنان باقی مانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها