سهراب صلاحی در کنگره شهدای جهاد علمی مطرح کرد:

اقتدار جمهوری اسلامی نظام تک قطبی بین‌المللی را به نظام چند قطبی تبدیل کرد

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: نمایندگان ایران در مذاکرات یادشان باشد که آمریکایی ها در گذشته جنایت های بسباری را در حق ملت ایران مرتکب شدند.
کد خبر: ۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵ - 12December 2013

اقتدار جمهوری اسلامی نظام تک قطبی بین‌المللی را به نظام چند قطبی تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سهراب صلاحی" رئیس سازمان بسیج اساتید در کنگره شهدای جهاد علمی ضمن خیر مقدم به خانواده شهدای علمی کشور اظهار داشت: این کنگره در حالی برگزار میشود که نمایندگان دیپلماسی جمهوری اسلامی با طرفهای غربی پرونده هستهای در حال مذاکره هستند و مذاکره کنندگان هسته ای باید یادشان باشد که که غربیها با ما چه کردند و این انقلاب و نظام ثمره خون شهداست.

صلاحی با اشاره به اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جهان را از یک نظام تک قطبی به یک نظام چند قطبی تبدیل کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران باید به سمت و سوی تبدیل به یک قدرت بین المللی گام بردارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به جنایات صدام در زمان جنگ تحمیلی اذعان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس سازمان ملل رژیم بعث را به عنوان متجاوزگر معرفی کرد اما شورای امنیت هرگز با رژیم عراق برخورد نکرد. صدام در دوران جنگ از سلاحهای شیمایی استفاده کرد و ملت مظلوم ایران و عراق را مورد هجوم بمبها و سلاحهای شیمایی خود قرار دارد اما هرگز محاکمه نشد و شورای امنیت وی را بازخواست نکرد.

صلاحی با بیان اینکه دولت آمریکا جنایات بسیاری را در حق ملت ایران روا داشت، افزود: آمریکا هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی را مورد اصابت قرار داد و مسافران بیگناه را به شهادت رساند و اینها تنها نمونه هایی از جنایت غرب بر ضد جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید پیام خانوادههای شهدا برای تیم مذاکره کننده هستهای را استقامت و مراقبت در مقابل طرح های دشمنان عنوان کرد و افزود: دانشمندان هسته ای ما توانستند با تلاش بیوقفه خود سوخت سه درصد را  به سوخت ۲۰ درصد تبدیل کنند و آنچه امروز در صنعت هسته ای کشور بدست آمده است حاصل خون شهداست

صلاحی در پایان با اشاره به پیشرفتهای علمی و هستهای تاکید کرد: ما در مذاکرات هسته ای عقب نشینی نمیکنیم و در برابر هیچ قدرتی کوتاه نخواهیم آمد.

نظر شما
پربیننده ها