در حاشیه کنگره شهدای جهاد علمی؛

رونمایی از 5 کتاب نفیس پیرامون شهدای اقتدار ملی

دبیر کنگره شهدای جهاد علمی گفت: سبک این کتاب‌ها به روش مستند داستانی و بیان محاوره‌ای تالیف شده است تا مخاطبین بتوانند به سهولت مطالعه کنند.
کد خبر: ۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹ - 12December 2013

رونمایی از 5 کتاب نفیس پیرامون شهدای اقتدار ملی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیری فرد دبیر کنگره شهدای جهاد علمی با بیان اینکه فعالیتهای این کنگره از سال ۹۰ آغاز شده، اظهار داشت: این کنگره در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ابعاد شخصیتی شهدای جهاد علمی دکتر مجید شهریاری، دکتر مسعود علیمحمدی، سردار حسن تهرانی مقدم، مهندس مصطفی احمدیروشن و مهندس داریوش رضایینژاد برنامهریزی و برگزار میشود.

نصیری فرد ادامه داد: در طول این دوسال جشنوارههای مختلففیلم- عکس- فیلمنامه و شعر در راستای پرداختن به شهدای علمی برگزار شده که در این کنگره از برگزیدگان آنها تقدیر به عمل میآید.

وی با اشاره به اینکه این کنگره با هدف تدوین اثر ماندگار که تاثیر گذاری بیشتری در جامعه داشته باشد، افزود: ۵ کتاب نفیس پیرامون دانشمندان شهید هستهای و شهدای اقتدار ملی در راستای بررسی ابعاد شخصیتی آنها تهیه و تالیف شده است که امروز در این کنگره رونمای میشود.

دبیر کنگره شهدای جهاد علمی تصریح کرد: سبک این کتابها به روش مستند داستانی و بیان محاورهای تالیف شده است تا مخاطبین بتوانند به سهولت مطالعه کنند.

نصیری فرد گفت: اجرای اولین سرود تجلیل از شهدای علمی با نام معراج قلم از دیگر برنامههای این کنگره است.

نظر شما
پربیننده ها