محسن رضایی در مراسم ختم مادر شهید بروجردی؛

غرب باید حسن نیت خود را ثابت کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : آمریکا بداند که ملت ایران صبری دارد که این صبر در حال تمام شدن است، ما نمی توانیم بیشتر از این شاهد فشارهای اقتصادی و سیاسی بی دلیل غرب باشیم.
کد خبر: ۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱ - 12December 2013

غرب باید حسن نیت خود را ثابت کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سومین روز درگذشت مرحومه خدیجه محمدی مادرشهید سردار محمد بروجردی که در حسینیه فاطمه زهرا پادگان ولی عصر سپاه محمد رسول الله برگزار شد در واکنش به مواضع اخیر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: ملت ایران تمام تلاش خود را برای اعتماد سازی در مورد مسائل هسته ای انجام داده و تا جایی که لازم بوده بسترهای اعتماد سازی را فراهم آورده است. آمریکا بداند که ملت ایران صبری دارد که این صبر در حال تمام شدن است، ما نمی توانیم بیشتر از این شاهد فشارهای اقتصادی و سیاسی بی دلیل غرب باشیم.

وی افزود: فعالیت های هسته ای کشور ما در چهارچوب ان پی تی است و ما حسن نیت خود را دراین رابطه ثابت کرده ایم و حالا نوبت غرب است که حسن نیت خود را ثابت کند، آمریکا باید در اولین فرصت تحریم هایی که قبلا بر علیه ملت ایران وضع کرده را بردارد و به هیچ وجه اجازه ندهد که تحریم جدیدی در این باره وضع شود تنها در این صورت است که ملت ایران می تواند به غرب اعتماد کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار